8 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben nu ook pas begonnen met aardappel geven. Wij eten zelf nooit aardappels, dus ik maak alles voor een week en vries het in. Al vind hij de meeste groente niet zoveel aan. Mijn versgemaakte fruit wel.
Daarom ben ik aan het twijfelen om even potjes groente te proberen en als dat goed gaat weer zelf te maken.
5 jaar geleden
Volgende week is mn zoontje 6 maanden en ga ik beginnen met aardappelen met groenten geven. Misschien dat ik eerst begin met Aardappel alleen en daarna een groente erbij doe.
5 jaar geleden
Ik heb ook nog geen aardappel gegeven. Heb wel van die minipasta gekocht, wil ik ook proberen, wij eten zelf eigenlijk ook nooit aardappel.
5 jaar geleden
Ze zeggen 2/3de groentjes en 1/3de aardappeltjes/rijst/pasta samen gemixt +eventueel 1 koffielepeltje plantaardige olie zoals olijfolie om het zachter te maken. Trukje waarmee ik het heel snel doe: schil bvb 1 kleine aardappel + 2 grote wortels, snij ze in stukjes en zet ze in een kom met beetje water op de bodem, dek de kom af en zet het in de microgolf. Na 7 minuutjes is het gestoomd en kan je het mixen. Portie is goed vr 2 dagen. Ik zet de helft in een tupperware en dan in de frigo. Je kan natuurlijk grotere hoeveelheden maken en in de diepvriezer zetten. Een babycook is ook een leuk middel om alles te stomen maar neemt meer tijd.