13 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben een soort aerosleep molton die je over je eigen matras legt en daaroverheen het hoeslaken!

6 jaar geleden

Wij hebben een soort aerosleep molton die je over je eigen matras legt en d ...
Jaa precies dat matje met dat gaas is dat toch?

6 jaar geleden

Je kunt gewoon de losse topper kopen op je eigen matras. Heb zelf de airgosafe topper en dan daaromheen de speciale hoeslakentjes evt. Gebruik zelf soms ook die van de Hema, die zijn redelijk dun en kun je naar mijn idee ook nog heel goed door ademen, die van Witloff for kids zijn wel te dik.

6 jaar geleden

Reactie op Veganmama91

Jaa precies dat matje met dat gaas is dat toch?
Ja klopt! Helemaal top!

6 jaar geleden

Hier hetzelfde.. eigen matras en zo'n aerosleep ding met hoeslaken

6 jaar geleden

Aerosleep, is echt niet beter dan andere matrassen. Het is alleen heel goed gemarkerd. En speelt heel erg in op het "je wilt toch het beste voor je kind" maar het is een hoop geld voor een gevoel. Maar meer dan een gevoel is het ook niet

6 jaar geleden

Oké super! Bedankt voor de antwoorden. Dan weet ik dat het dus de topper is die 'het werk' doet en niet het matras 😁

6 jaar geleden

Reactie op Mnml

Aerosleep, is echt niet beter dan andere matrassen. Het is alleen heel goed ...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik mijn neus in het (Ikea) matras duw krijg ik amper lucht maar als ik de airgosafe topper erop leg kan ik vrij doorademen.

6 jaar geleden

Ik denk dat deze bij alles matrassen werkt. Ik heb nu ook wel de aerosleep voor zijn bedje. Maar voor het reisbedje gebruik ik ook de matrasbeschermrr en hoed van aerosleep en lijk idd wel dat je dan kan ademen.

6 jaar geleden

Reactie op Mnml

Aerosleep, is echt niet beter dan andere matrassen. Het is alleen heel goed ...
Is dat je eigen mening of heb je net zoals de consumentenbond 31 matrassan getest, vergeleken en objectief onderzocht? Daaruit blijkt toch dat aerosleep de beste van veiligheid op de markt is. En daarnaast geen enkel element bevat om de matras 'af te raden'... het is idd wel een sterk gemarketeerd merk maar het is wel degelijk van goede en veilige kwaliteit!

VRIEND

6 jaar geleden

Hier ook een andere matras met aerosleep Matrasbeschermer + hoeslakens. Heel tevreden mee

6 jaar geleden

Reactie op JaneKM

Is dat je eigen mening of heb je net zoals de consumentenbond 31 matrassan ...
Klopt het is veilig maar niet veiliger dan andere matrassen

6 jaar geleden

Als hij kan draaien, mag hij sowieso ook op de buik slapen. Ze draaien hun hoofdje dan opzij, daar is ie echt sterk genoeg voor. Hier notoire buikslapers in huis, onze babies slapen met 2 weken al op de buik. Worden ze sterk van in hun rug en nek. https://kiind.nl/baby-op-de-buik-slapen/?fbclid=IwAR0CvMsSfRszGcsHJcNb54zNVd-CV_5LLzQVJJ_2xrVxLVWbAW9GWhQzBnE Maar om je vraag te beantwoorden: in de topper zitten gaatjes, dus je hoeft niet het matras erbij te kopen. Weet wel dat dit niet veiliger is dan andere matrasjes...