19 Reacties

5 jaar geleden

er is al een topic hierover! Autostoel groep 1. misschien kan je daar wat vinden!

5 jaar geleden

Reactie op Lau1501

er is al een topic hierover! Autostoel groep 1. misschien kan je daar wat v ...
Ik wil graag een stoel tm groep 3 馃檪

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi axissfix, is 360 draaibaar en kan tot 4 jaar. Weet niet zo goed de groep.

5 jaar geleden

Wij hebben een poos terug al gekozen voor een Hema stoel, deze is van groep 0 tm 3 en je hebt ze in verschillende varianten. Ons ventje was qua lengte al snel uit de maxi cosi gegroeid dus vandaar deze keuze en tegenwoordig heb je veel met isofix maar dat hebben wij niet in de auto en mijn moeder ook niet vandaar dat we gekozen hebben voor 1 zonder isofix. Onze stoel heeft een kuipstand zodat hij nog wat ligt in de stoel en ik vind dit persoonlijk heel fijn

5 jaar geleden

Ik heb de Titaniumbaby Nitro, is tot 36 kg. Voordeel is dat hij tot 4 jaar (groep 1) ook draaibaar gebruikt kan worden.

5 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

Ik heb de Titaniumbaby Nitro, is tot 36 kg. Voordeel is dat hij tot 4 jaar ...
En vergeten toe te voegen: zowel bruikbaar met isofix als met gordel, en 3 ligstanden

5 jaar geleden

Wij hebben er 1 via 3wolkjes, ook te gebruiken tot 36 kilo en 360 draaibaar. Staan niet op de site maar als je ze een appje stuurt dan krijg je foto's. Is 155 euro

5 jaar geleden

Maxi Cosi Micca, 360 graden draaibaar. Te gebruiken vanaf de geboorte t/m 4 jaar. En hij heeft een i-Size keurmerk!

5 jaar geleden

Reactie op Patriciaaa

Wij hebben de maxi cosi axissfix, is 360 draaibaar en kan tot 4 jaar. Weet ...
Hebben wij ook en bevalt heel goed, ook omdat wij een 3deurs auto hebben

5 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Maxi Cosi Micca, 360 graden draaibaar. Te gebruiken vanaf de geboorte t/m 4 ...
Ik heb deze ook op het oog! Misschien een stomme vraag maar als je hem online koopt, zit dat onderstel waar je de stoel in klikt er dan bij? Of moet je dat er apart bij kopen?

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem86

Ik heb deze ook op het oog! Misschien een stomme vraag maar als je hem onli ...
Misschien weet iemand anders het antwoord op mijn vraag?

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem86

Misschien weet iemand anders het antwoord op mijn vraag?
Ik denk dat de stoel te vergelijken is met de axissfix van maxi cosi ( deze hebben wij) het onderstel zit standaard aan de stoel vast, de stoel kan je er volgensmij helemaal niet afhalen.

5 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

En vergeten toe te voegen: zowel bruikbaar met isofix als met gordel, en 3 ...
Hi, ik overweeg deze stoel ook. Wat vind je van slaapstanden? Groetjes

5 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

En vergeten toe te voegen: zowel bruikbaar met isofix als met gordel, en 3 ...
Weet je zeker dat deze ook met autogordel te bevestigen is? Ik lees overal alleen isofix.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem86

Weet je zeker dat deze ook met autogordel te bevestigen is? Ik lees overal ...
Ik zie ook dat het inderdaad nergens op de sites staat. Maar in de handleiding staat het wel uitgelegd hoe je hem dan kan installeren met autogordel (vanaf pagina 14). Zie bij documenten op deze site: https://www.titaniumbaby.com/product/isafety-nitro-360/

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Mamaloes. Is i-size gecertificeerd. Zowel isofix als met gordel. Kon eigenlijk al vanaf baby. Heeft ligstanden en kan draaien. Echt een stoel met alles erop en eraan. Onderstel is inbegrepen https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-philo-grey-360-i-size-autostoel-0-36-kg-ie67

5 jaar geleden

Reactie op Liza3220

Hi, ik overweeg deze stoel ook. Wat vind je van slaapstanden? Groetjes
Tot nu heb ik hem enkel in de achteruitstand gebruik te, en dan is er maar 1 stand mogelijk (meest platte stand), dus op zich heb ik nog geen ervaring ermee. Ik weet enkel dat ons zoontje bij iets langere ritten meestal wel in slaap valt 馃槈

5 jaar geleden

Pallas s fix, is niet 360 te draaien maar wel tot een leeftijd van 12 jaar. M'n man heeft wel een draaibare maar James zit daarin niet comfortabel, hij kijkt liever voor zich uit.