11 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op sophietje
Herkenbaar! Mijn dochter gaat ‘s avonds tussen 18.30u-19.00u naar bed. ‘s O ...
Ja ik vind het ook wel prima, haha! Hij ligt nu ook nog te slapen. Fijn te lezen dat we niet de enige zijn.
5 jaar geleden
Herkenbaar, alleen hebben wij hier zelf op aangestuurd, zodat wij zelf ook langer konden blijven slapen. Vooral fijn ook in het weekend.
Wij zijn om 6u s ochtends net zo gaan reageren als dat we zouden doen als ze bijv. om 2u s nachts zou komen. Dus met de insteek dat het nog bedtijd is en ze weer verder moet gaan slapen. Even haar slaapbeertje aangezet, waar ze dan nog even mee speelt en viel dan weer in slaap tot 8 uur. Krijgt om 8uur ook pas haar eerste fles. Slaapt van 20-8 uur. En dan steeds na 3 uur wakker zijn weer een dutje, 2 dutjes in totaal overdag.
5 jaar geleden
Ons zoontje is net geweest om half 9 maar moet er bij zeggen is de al een paar dagen aan het spoken gaat ook tussen 18.30 en 19.00 uur naar bed maar komt nu rond 22.00uur en klaar wakker meestal als hij super vroeg komt verschoon ik hem en op het aankleedkussen krijgt hij een fles en slaapt daarna heerlijk verder nu ook slaapt alweer zal vanacht hoop ik moeten zo naar het consultatiebureau 2 prikjes ook zo zijn
5 jaar geleden
Reactie op sophietje
Herkenbaar! Mijn dochter gaat ‘s avonds tussen 18.30u-19.00u naar bed. ‘s O ...
Bij ons precies het zelfde anders niet te genieten en begint om 10.00 uur te miepen 🤣
5 jaar geleden
Hier ook sinds een paar dagen. Hij sliep altijd van 19:00 tot 07:00 uur. Toen 5 weken elke nacht wakker. En nu slaapt hij juist weer veel meer. Rond 06:30 fles, dan leg ik hem nog even in bed zodat wij nog even kunnen slapen, maar dan slaapt hij zo tot 08:30. Ik vind het wel prima zo.
5 jaar geleden
Fijn te horen dat er meer baby's zijn waarbij het zo gaat. Onze zoon gaat al bijna vanaf het begin na zijn ochtendfles van 7u weer gelijk terug naar bed. Dit is een beetje vanzelf zo gegroeid. En voor ons heel fijn, want dan kunnen we zelf ook langer slapen. Hij gaat 's avonds wel pas rond 20.30u naar bed, dus dat is ook best laat, maar ook dat past beter bij ons ritme, want wij eten vaak niet zo vroeg.
Na de ochtendfles slaapt hij nog door tot 9/10u. Heerlijk, van genieten zolang het duurt!