15 Reacties
6 jaar geleden
Morgen 39 weken en ik heb er ook meer moeite mee.
Wat ook lastig gaat is opstaan van uit bed.
Maar we tillen natuurlijk de nodige extra kilo's mee.
6 jaar geleden
Ik ben nu ook 37 weken enorme veel last ook bij draaien in bed, maar ook als ik rond loop dan doet het ook heel veel pijn vooral in de avond.
6 jaar geleden
Ben nu 35 weken en ook erg veel last van mn buik als ik omdraai! Heel vervelend 😅
6 jaar geleden
Reactie op DavinaR
Ja klinkt heel herkenbaar! Nu ook 37 weken en heb ook gehele zwangerschap ...
Ik merk het alleen met lange afstanden lopen dat nu ze is ingedaald het iets zwaarder wordt. Met draaien in bed niet, het omhoog komen wordt wel iets zwaarder terwijl ik amper een buik heb hihi. Kan van binnen toch wel vermenen dat er een klein aapje in zit hihi
6 jaar geleden
Ik heb idd ook pijn met draaien de laatste dagen. Vooral naar me rechterzij. Het doet gewoon pijn bij me ribben en straalt uit naar me rug. Soms ook erge last van harde buiken.maar ik denk dat het komg o.dat jij in stuit ligt en zijn hoofdje echt tegen een spier aan duwt bij me ribben. Geen fijn gevoel. Maarja nog ff volhouden.
6 jaar geleden
Idd proberen je buik te ondersteunen, dit lukt mij helaas niet echt ondanks alles wat ik onder de buik leg t ligt nog altijd slechter als die pijn 😅 wat wel helpt enigsinds is een kussen tussen de benen met de punt tegen de onderbuik.. helaas helpt het niet tegen de pijn als je recht wilt komen of draaien wilt. Dit zullen je banden nog zijn die je voelt trekken en steken, ik heb daarbij ook nog heel erge last aan mijn darmen links in conbinatie met bewegen. Suc6 met de laatste loodjes
6 jaar geleden
Hier ook flink last in bed. Dit helaas niet door het indalen maar door de bekkeninstabiliteit. Slaap nog gemiddeld 2 uurtjes per nacht. Verder lig ik wakker van de pijn en vooral met draaien word ik vloekend wakker. Inmiddels 38.6 weken zwanger
6 jaar geleden
Ja hier ook veel moeite met draaien, maar meer vanwege bekken klachten. Ik ben blij dat ik onze hoofdsteun kan gebruiken en dan met kussen tussen de benen in 1-2-3 stappen en dan pas lig ik op mn andere zij 😂 Zwaar en met een hoop gekreun..gelukkig nog maar 2 weken te gaan! Ben nu 38+3
6 jaar geleden
Reactie op JDLynnow
Ja hier ook veel moeite met draaien, maar meer vanwege bekken klachten. Ik ...
Hier hetzelfde en uiteindelijk gedraaid lig ik dan naar adem te snakken😅😅 en mijn man word er iedere keer wakker van, dan hoor ik schat gaat het nog wel?🤣
6 jaar geleden
Reactie op milanena
hier ook al 36 weken +2 heb al constant harde buiken en vooral vandaag pijn ...
Heb ik ook al dagen last van. Vrijdag naar het ziekenhuis, maar nog geen ontsluiting. Dus wss oefenweeen. Alleen vandaag wel totaal ander gevoel qua bewegen. Voel het nog wel af en toe, maar veel zachter en zoals of hij met z'n rug tegen m'n buik ligt.