15 Reacties

6 jaar geleden

Zal eerst ff temperaturen maar ook de consultatiebureau benaderen! Niet drinken is naar mijn idee een reden, dat er iets aan de hand is.

6 jaar geleden

Heeft hij geen spruw? Dat is heel pijnlijk, waardoor drinken geen pretje is..

6 jaar geleden

Heel bijzonder dit. Nadat ik dit geschreven heb drinkt hij opeens goed 😂 maar ga ik ga het wel nog goed in de gaten houden en anders ben ik morgen consultatiebureau.

6 jaar geleden

Reactie op BabyAndrzej

Heel bijzonder dit. Nadat ik dit geschreven heb drinkt hij opeens goed 😂 ...
Fijn om te horen! Hopelijk was het tijdelijk en blijft hij nu goed drinken :)

6 jaar geleden

Reactie op BabyAndrzej

Hij dacht vast oh jee, mama maakt het openbaar..laat ik maar gauw weer gewoon drinken 😅

6 jaar geleden

Misschien heeft die een sprongetje of wil het beginnen

6 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad toen onze zoon net geen 3 maanden oud was. Ben met hem op de hap geweest omdat hij zo benauwd was, nog maar halve flessen dronk en ruim 39 graden koorts had. Dit alles in het begin van de corona ellende... De arts gaf toen aan dat hij 2 plasluiers per 12 uur moest hebben. Zolang dat nog het geval was, was er nog geen sprake van uitdroging. Wel zou ik het inderdaad even met het cb overleggen. Een paar dagen wat minder drinken kan verder geen kwaad zolang er mag genoeg plasluiers zijn per 12 uur. Heeft uw baby trouwens net de enting gehad? Mogelijk is de kleine hierdoor wat van slag..

6 jaar geleden

Reactie op BabyAndrzej

Dat heb ik altijd als ik een afspraak maak bij de huisarts. Kind heeft duidelijk pijn kom je daar doet je kind gelijk weer normaal en kan er niks gevonden worden. Maar gelukkig dat het nu weer goed gaat. Bij twijfel altijd de huisarts even bellen.

6 jaar geleden

Toch zo een afspraak bij de dokter. Concentatie bureau nam niet op en maakte mij toch wat zorgen, ook opeens de hele tijd huilen en lichte verhoging.

6 jaar geleden

Reactie op BabyAndrzej

Toch zo een afspraak bij de dokter. Concentatie bureau nam niet op en maakt ...
Goed dat je je gevoel volgt. Succes bij de dokter!

6 jaar geleden

Dit heb ik 3 weken geleden ook gehad. Mijn zoon was toen 3,5 maand. Na een paar dagen ging het beter. Toen weer terug minder en zijn na overleg met huisarts jbpm gaan toevoegen omdat hij meer leek te slikken hikken en kokhalzen. Helpt super en hij drinkt weer goed! Na vaccinaties kan het ook goed zijn dat de kleine zich anders gedraagt

6 jaar geleden

Reactie op BabyAndrzej

Toch zo een afspraak bij de dokter. Concentatie bureau nam niet op en maakt ...
Wat zei de dokter?

6 jaar geleden

Reactie op Pluisje01

Wat zei de dokter?
De dokter kon niks vinden, wel moest ik hem o.r.s geven en opletten dat hij geen verschijnselen kreeg van uitdroging. Ik had hem vanaf half 5/5 uur elk half uur wakker gemaakt voor o.r.s. En elk uur wakker gemaakt voor kleine beetjes voeding. Vanaf 9 uur begon er weer wat leven in te komen, weer lachen en kletsen en vanaf 22 uur weer gaan slapen, maar dat is de normale tijd dat die gaat slapen, vanag toen hebben we hem om de 2 uur wakker gemaakt voor voeding en o.r.s. en dronk toen gewoon en tijdens het verschonen ook weer lachen en kletsen. En net viel hij in slaap in mijn armen, dus ik heb om op bed gelegd en nu is hij aan het kletsen in zijn bedje. Dus het lijkt er op dat t beter gaat, maar moeten t nog even de rest van de dag afwachten

6 jaar geleden

Mijn baby is op 13 weken begonnen met de borst te weigeren! Dit heeft 3 weken geduurd en ondertussen gekolfd en via fles gegeven. Behandeld voor spruw maar dat was het niet.. wat hielp was een dag skin to skin en haar half slapen aanleggen of in verschillende houdingen (zelfs al wandelend) . Plots was het helemaal opgelost. Blijkbaar normaal want vanaf 3 maanden drinken ze niet meer reflectoir maar bewust.

6 jaar geleden

Reactie op BabyAndrzej

De dokter kon niks vinden, wel moest ik hem o.r.s geven en opletten dat hij ...
Oké, fijn dat het beter lijkt te gaan nu. Hopelijk zet het de rest van de dag door.