16 Reacties
5 jaar geleden
Mijn zoon is 7 maanden en ik geef sinds 2 weken nog 3 flessen. Hij drinkt ook nog bijna niets. Komt wel. Ik blijf wel elke dag oefenen met de beker.
5 jaar geleden
Mijn zoon is 7 maanden en ik geef sinds 2 weken nog 3 flessen. Hij drinkt o ...
Ik geef trouwens alleen water of thee.
5 jaar geleden
Het eerste jaar hebben ze geen water oid nodig. Ik zou al helemaal niet beginnen met diksap en andere vruchtensappen, hier zit mega veel suiker in. Gewoon water blijven aanbieden zodat ze hier aan went, maar als ze niet drinkt is het ook prima. Ze hebben nog voldoende aan de melk
5 jaar geleden
Reactie op Elena1989
Hier zelfde verhaal, probeer Healthy people babysap, of Supersapje van Nest ...
Mijn zoon weigerde ook eerst water. Kreeg toen een aantal weken diksap en vindt nu water zelfs veel lekkerder. Komt dus vanzelf goed!
5 jaar geleden
Ik zou me daar niet zoveel zorgen over maken, ze kan dr hele leven nog genoeg water etc drinken 😊
5 jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 8 maanden en vind proberen drinken uit de beker wel heel leuk! We geven alleen water omdat het het gezondst is (en we niet zoete drank willen aanleren en dan weer moeten afleren)... hij krijgt niet veel binnen, maar het gaat vooral om oefenen en met alleen water scheelt t ook met t geknoei 🙈
Hij krijgt daarnaast nog 4x borstvoeding. En heeft meer dan genoeg plasluiers 😏
5 jaar geleden
Ik blijf mijn zoon nog tot hij 10 maanden is 3 flessen geven. Dus hij drinkt nu ook niet veel water. Maar ik zou persoonlijk echt geen diksap oid gaan geven. Niet dat dat erg is, maar ik ben bang dat je dan helemaal niet meer terug kan naar water.
5 jaar geleden
Ik blijf mijn zoon nog tot hij 10 maanden is 3 flessen geven. Dus hij drink ...
Teruggaan naar water is idd wel lastig. Bij mijn zoon gelukkig wel gelukt. Eerst al blij dat hij überhaupt dronk ivm sonde. Dronk toen alleen diksap. Nu wil hij alleen water haha. Hij drinkt wel minder dat met de diksap. De diëtiste zei toen; water drinken ze omdat ze dorst hebben. Diksap omdat ze het lekker vinden.
5 jaar geleden
Mijn zoontje drinkt ook vrijwel niks naast zijn 3 flessen per dag. Hij drinkt tussendoor alleen wat slokjes warm water uit de meest simpele tuitbeker zonder anti-lek.
5 jaar geleden
Teruggaan naar water is idd wel lastig. Bij mijn zoon gelukkig wel gelukt. ...
Ooh dat is wel fijn dat het bij je zoon wel gelukt is. En als mijn zoontje een sonde had, dan zou ik ook blij zijn als hij iets dronk.
Ik lijkt me wel moeilijk als mijn zoon straks minder melk krijgt. Ik ben benieuwd.