23 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik google fotos of ik zet ze over op een usbstick. En wat uitprinten natuurlijk 🥰

VRIEND

5 jaar geleden

Goede vraag, ik ben er ook over aan het nadenken hoe ik dat best aanpak. Momenteel zet ik alles op Google drive maar dat begint vol te geraken en dan zou ik dus een abonnement moeten kopen.. 🤨 wel super handig want deze map deel ik met mijn ouders en schoonouders, die er ook hun foto's kunnen plaatsen. Dat maakt het een mooie verzamelplaats van al zijn foto's. Ik heb vorige week een ouderwetse fotoboek gekocht waar 300 foto's in kunnen. Ik zou graag van elk levensjaar een fotoalbum maken met nog échte foto's 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Google foto's en binnenkort ook prime en een NAS. (ik woon samen met een nerd)

5 jaar geleden

Goeie, ik ben al 4x beginnen aan een foto album via internet vanaf mijn mobiel.. maar 4x mislukt het wilde niet laden😒 dus ik ga ze denk ik binnenkort even uitzoek en laten ontwikkelen en dan in een foto album plakken

5 jaar geleden

Heb een externe harde schijf gekocht via bol.com en daar al me foto's en video's op gezet. En via albelli app maak ik een fotoboek, daar kan je het makkelijk in opslaan. Leuke boeken kan je daar op maken

5 jaar geleden

Ik heb van de newbornshoot een fotoboek gemaakt. Van de andere foto's kies ik de leukste uit en laat deze ontwikkelen voor in een album. Dan verwijder ik de meeste foto's weer.

5 jaar geleden

Leuke apps hiervoor zijn freeprints. Elke maand geloof 45 foto’s voor verzendkosten. Klikkie als je jaar abonnement 99,—€ neemt krijg je mooi zwart boek en elke maand herinnering de mooiste 10 Uittekiezen. Ik verschillende maten. En kwa echt bewaren is nas het beste. Ik zag het iemand anders ook doen. Maar is wel kerst dure. En effe wennen maar dan kun je eventueel op een pc er ook bij en sorteren en in een app per mapje bekijken Bv geboorte/per jaar ofzo Wie weet er nog meer leuke apps?

5 jaar geleden

Free prints App. Kun je elke maand 45 gratis foto's afdrukken en betaal je alleen de verzendkosten. En je krijgt een herinnering als je weer mag bestellen. Erg handig en leuk! En je krijgt ze zo door de brievenbus in een mapje.

5 jaar geleden

Google Photos, fotoalbum, pc, nas met backups naar Azure

5 jaar geleden

We zetten alle foto’s op de pc en op een externe harde schijf. Daarnaast sturen we de mooiste foto’s ook naar onze ouders. De mooiste foto’s van haar eerste jaar willen we laten afdrukken en in een foto album plakken. Lijkt me leuk om dat ieder jaar te doen. Echte foto’s in zo’n album is toch wel heel mooi.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik bewaar alles in Onedrive. Hier heb ik 1TB. Dat is super veel. En dan doe ik iedere maand alles nog eens op een externe harde schijf zetten.

5 jaar geleden

Ik heb een mapje op mn sd kaart en daarnaast synchroniseer ik het regelmatig met de pc/externe harde schijf

5 jaar geleden

Reactie op Wvs

Free prints App. Kun je elke maand 45 gratis foto's afdrukken en betaal je ...
Erg wat zijn de kosten van de verzendkosten?

5 jaar geleden

Ik bewaar alle fotos op een harde schijf. Zoek ze uit en maak er op Colorland een foto boek van. (Kortingscodes te koop via Groupon!)

5 jaar geleden

Ik gebruik dropbox, heb daar zakelijk een betaald account en gebruik ik nu dus ook voor alle foto’s. Zet alles 1x per maand over, gesorteerd in mappen per maand. Maak 1x per jaar een groot album van alles wat we mee hebben gemaakt dat jaar dus niet een apart album voor hem of vakantie.

5 jaar geleden

De camera van m'n gsm slaat alles op een grote SD kaart op, die zet ik elke paar weken op m'n laptop en one drive. Ik heb een ouderwets fotoalbum, elke 2 maanden heb ik nu wat foto's besteld, plak ze in en schrijf er wat bij. Denk dat ik het per half jaar ga doen het eerste jaar en daarna per jaar. Het zijn zoveel foto's!

5 jaar geleden

Ik heb de foto's zowel op de HDD van onze pc als op de One Drive cloud.

5 jaar geleden

Ik heb ze via Kruidvat uit laten printen en in een boek geplakt erg leuk en lekker oldlschool

5 jaar geleden

Ik heb op reclame gezien " de family album"! Geweldige app.. je kan eventueel foto's verwijderen van je telefoon.. En je kan je partner, ouders, tante, ooms en nog veel meer toevoegen. Jij en zij kunnen reageren op de foto's en filmpjes. Zij kunnen ook foto's of filmpjes toevoegen en de app sorteer de foto's op datum! . oftewel ideaal!

5 jaar geleden

En je kan leuke foto boekjes maken bij Hema voor niet heel veel vind ik😊