4 Reacties

5 jaar geleden

Hey ik zit nu al n tijdje op 3 voedingen per dag, maar ben niet echt bezig met afbouwen. Wel flink hoofdpijn gehad de laatste paar weken. (Wisselend hoe erg het is, 1 dag echt migraine-achtig). Cyclus komt ook weer op gang dus zou best door hormonen kunnen komen, al had ik daar zelf nog niet aan gedacht...

5 jaar geleden

Nu je het zegt! Toen ik van 4 naar 3 keer ben gegaan kreeg ik hoofdpijn, kon niet slapen in de nacht en had overspanningsverschijnselen. Ik dacht dat dit aan de hectische periode lag (deeltijd studie is weer gestart naast fulltime job) maar voorheen trok ik het heel makkelijk. Maar het zal dus hier aan kunnen liggen! Ook van 3 naar 2 keer kreeg ik dezelfde symptomen.

5 jaar geleden

Ja herkenbaar. Ik ben na 10 maanden ook gestopt en kreeg last van flinke hoofdpijn. Paar dagen aangehouden, echt hormonaal voor mijn gevoel. Na paar dagen nergens last meer van gehad.

5 jaar geleden

Oh fijn dat anderen dit herkennen, dank! Was al n beetje bezorgd: ook hard aan het werk en was n beetje bang dat het allemaal te veel werd. Hoofdpijn is gelukkig na een paar dagen heel wat minder!