17 Reacties

4 jaar geleden

Wat grappig ik dacht precies het zelfde en heb vanochtend een paar bij de zeeman gekocht om te proberen

4 jaar geleden

Reactie op Lisaamandamanon

Wat grappig ik dacht precies het zelfde en heb vanochtend een paar bij de z ...
Haha wat grappig! Heb je ze dan een maatje groter gekocht voor de luier of niet?

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Haha wat grappig! Heb je ze dan een maatje groter gekocht voor de luier of ...
Ik heb 2 verschillende maten mee genomen om te proberen, 1 in 92 en 1 in 98/104. Ik denk dat beide wel passen maar dat de 98/104 wel iets meer ruimte over houd. Ze zijn niet super duur bij de zeeman dus dacht ik ga gewoon proberen of het wat is😊

4 jaar geleden

Ik heb 2 verschillende maten mee genomen om te proberen, 1 in 92 en 1 in 98 ...
Welke maat zit hij nu? Ik denk dat de maat bij mijn zoontje ook nog wel een probleem wordt nu ik daar zo over nadenk. Hij is nog heel klein en zit tussen maat 74 en 80 in 😅😬. Weet niet vanaf welke maat ze boxers te koop hebben.

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Welke maat zit hij nu? Ik denk dat de maat bij mijn zoontje ook nog wel e ...
Bij hem verschilt het heel erg, de ene winkel 86 en de andere winkel wel al 92. De zeeman vallen de broekjes vaak wel normaal maar sommige dingen ook wel weer wat groter 😅. Ik weet dat bij de zeeman de boxershorts beginnen vanaf maat 92 😊. Ons mannetje is best wel tenger maar wel lange benen daarom kan hij wel al in 92 maar sommige kleren vallen dan weer te breed waardoor het afzakt 🤔

4 jaar geleden

Bij hem verschilt het heel erg, de ene winkel 86 en de andere winkel wel al ...
Ja inderdaad, ik denk dat ik dus vooral naar een merk opzoek moet die maat 80 of 86 in boxers heeft 😅. Hij is vooral klein, spekjes heeft hij genoeg 😜. Had zijn zomerkleding allemaal in 80 gekocht maar moet zowel zijn pijpen als mouwen omslaan. Korte broeken heb ik deze week allemaal meerdere keren omgeslagen en dan vast gestikt, was anders geen gezicht.

4 jaar geleden

Iemand toevallig ook tips mbt onze dochter 🤪

4 jaar geleden

Reactie op Diana78

Iemand toevallig ook tips mbt onze dochter 🤪
Ze hebben ook onderbroekjes voor meisjes bij de zeeman 😁

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ja inderdaad, ik denk dat ik dus vooral naar een merk opzoek moet die maat ...
Ik weet niet of er een zeeman in de buurt zit bij jullie maar je zou eens kunnen kijken hoe het er uit ziet? er zit wel stretch in dus wie weet past de 92 wel qua omvang 😊 en anders een H&M misschien of een HEMA?

4 jaar geleden

Ze hebben ook onderbroekjes voor meisjes bij de zeeman 😁
Ah super! Dankjewel!!

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ja inderdaad, ik denk dat ik dus vooral naar een merk opzoek moet die maat ...
Dit is de 92, lijkt groter dan dat hij is

4 jaar geleden

Ik weet niet of er een zeeman in de buurt zit bij jullie maar je zou eens k ...
De Hema heeft effe donkerblauwe maat 86/92 zag ik. En name it heeft wel alleen maat 86 dus geen combi. Die zijn ook leuk qua prijs zag ik. Misschien die eens proberen. Hij heeft best wel een buikje en om die reden vooral nu over naar maat 80 maar qua lengte heeft hij echt nog 74 eigenlijk. Dus ben bang dat 92 dan wel heel slobberig wordt. Dat lijkt me dan ook niet echt comfortabel zitten.

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

De Hema heeft effe donkerblauwe maat 86/92 zag ik. En name it heeft wel all ...
Nee dat is waar, dan zal het hem om zijn beentjes ook wat te wijd zijn denk ik dan zit dat idd niet lekker onder een broek. Mijn ervaring is dat de HEMA groot uitvalt dus ik denk dat die boxers hem dan ook te groot zullen zijn. H&M valt hier wel redelijk op maat maar geen idee of die ook boxers hebben en anders name it proberen idd 😊

4 jaar geleden

Reactie op Diana78

Ah super! Dankjewel!!
En ook wel van die speciale luierbroekjes voor meisjes met zo'n leuk roezeltje er aan bij de zeeman! Ook leuk voor met dit weer 😊

4 jaar geleden

En ook wel van die speciale luierbroekjes voor meisjes met zo'n leuk roezel ...
Toevallig nu op marktplaats ook iets leuks gevonden!! Nieuw. In 3 verschillende prints Maar kan altijd nog bij zeeman nog kijken voor meer broekjes

4 jaar geleden

Reactie op Diana78

Toevallig nu op marktplaats ook iets leuks gevonden!! Nieuw. In 3 verschill ...
Dit soort broekjes bedoelde ik ook idd 😊 bij de zeeman voor meisjes leuk met een roezeltje er aan van die katoenen broekjes, ook erg lekker om met dit weer aan te hebben!

4 jaar geleden

Dit soort broekjes bedoelde ik ook idd 😊 bij de zeeman voor meisjes leuk m ...
Ja zie idd dat ik er ooit leggings van had, die van de zeeman