12 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een koelstra voldoet aan al je eisen. Al weet ik niet meer hoe duur hij was. Maar ga naar de babydump. Probeer een aantal buggy's en kijk daarna op marktplaats

5 jaar geleden

Ikzelf heb de easywalker xs met ligstand en redelijk conpact en ook in te klappen. En rijd heel soepel ben er erg blij mee

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi lara Hij kost wel wat meer ik denk 159 euro maar hij is zo top dat we hem bijna altijd gebruiken en onze stokke blijft staan! Echt een zalig model dat je heel makkelijk in elkaar klapt, lichtgewicht en super om in te slapen en te zitten voor de baby. Wij zijn er helemaal gek van. Ik zet nog een foto er in opgeplooid

5 jaar geleden

Wij hebben de kinderkraft minidot. Echt super klein op te vouwen en heel licht. Ook kan de rugleuning naar achter

5 jaar geleden

Wieltjes hingen er wel nog niet aan zie ik, ik had hem net uit de doos gehaald

5 jaar geleden

Wij hebben een Joolz Hub. Wat een ideale wagen. Makkelijk in te klappen en zit zelfs een draagriem aan vast. Wagen hebben wij compleet met wieg, maxi cosi en zitting gekocht maar misschien kan je de wagen alleen met zitting kopen ergens. Die kan je namelijk in 3 standen zetten, recht, middel of plat. Succes met je keuze en alvast een hele fijne vakantie 🌴

5 jaar geleden

Wij hebben de quinny zappflexplus. Heel blij mee , is ingeklapt erg compact . En hij kan in de lig stand . En ziet er ook nog leuk uit 😁

5 jaar geleden

Reactie op Laure1991

Wij hebben de maxi cosi lara Hij kost wel wat meer ik denk 159 euro maar h ...
Die hebben wij ook sinds een weekje, ben er heel blij mee 😃 We hebben 4 kids en de Joolz past eigenlijk niet makkelijk in de auto (met kinderwagenbak).. deze kan klein opgevouwen worden en past zelfs in een kleine kofferbak. Voordeel is ook dat hij al geschikt is vanaf begin; F. Ligt er helemaal plat in.

5 jaar geleden

Reactie op juffie80

Die hebben wij ook sinds een weekje, ben er heel blij mee 😃 We hebben 4 k ...
Ligt eraan welke Joolz je hebt 😉

5 jaar geleden

Reactie op Esma88

Ligt eraan welke Joolz je hebt 😉
Al een oudje van 2010 😅 maar heb op internet die Joolz hub bekeken, is inderdaad een hele mooie kinderwagen! 😍

5 jaar geleden

Reactie op Laure1991

Wij hebben de maxi cosi lara Hij kost wel wat meer ik denk 159 euro maar h ...
Wow, er gaat een wereld voor mij open 😅. Ik kom er nu pas achter dat ze tegenwoordig super compact zijn en blijkbaar ook een ligstand hebben. Mijn zoontje is dan ook pas 5 maanden, dus ik heb me nog totaal niet verdiept in buggys. Maar echt handig. Als ik zonder man ben zit ik altijd te klooien met zo een grote wagen. Ik denk dat ik me ook zo een buggy alvast aanschaf voor die keren dat ik eventjes alleen met zl wegga. Je bent dus erg tevreden over deze? We hebben de maxi cosi kinderwagen en zijn super tevreden, dus misschien dan ook de buggy van maxi cosi..

5 jaar geleden

Maclaren de duurdere modellen, koop er zo'n gate hoes bij. Die je er bij de vliegtuig door omheen doet Kan vanaf pas geboren gebruikt worden. Dochter van 5 gaat er nog soms in. Uv beschermende grote kap en kan tot 25 kg.. heeft al heel wat vlieg reizen overleefd