Hallo allemaal,
Het mooie weer komt er weer aan, nu heb ik dus een fiets zitje gekocht om lekker met de kleine te gaan fietsen. Graag wil ik ook een buggy die ik makkelijk mee kan nemen op de fiets ( geen paraplu model)
Welke buggy is klein, licht van gewicht en het belangrijkste, makkelijk mee te nemen op de fiets?
Graag ook je ervaring erbij zetten.
Liefs,
Nicole
Hier zijn wij ook naar opzoek, wij hadden 1 van kinderkraft de lite up geloof ik gekocht via vakantie veilingen deze was echt super licht alleen ontbrak er een pen waar door de achterwiel niet vast kon dus door super slechte service terug gestuurd en niet weer naar 1 gekeken. Wij hebben onze kinderwagen ook van kinderkraft en moet zeggen dat ik het een heel handig ding vind. De buggys van kinderkraft zijn ook erg licht in gewicht
Wij hebben de buggy van joolz. Wij fietsen ook veel en deze is lichtgewicht, klapt plat in en er zit een hengsel aan dat je hem aan je schouder kan dragen. Het is even een uitgave maar wij hebben er heel veel plezier van!
Ik heb een bakfiets dus geen idee of die ook in de fiets mand past (denk t wel) maar wij zijn siperblij met de easywalker miley. Klapt super makkelijk in en uit en is lekker licht. Kindje kan er wel vrij lang inzitten (uit mn hoofd tot 23 kg oid)
Ik heb een Quinny en die past bij mij in mijn fiets tas, steekt wel uit maar valt niet. Op dit moment heb ik geen fietstassen meer omdat ik een kind voor en een kind achterop mijn fiets heb maar als ik wil kan de kinderwagen in mijn kratje.