26 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg! Ons zoontje is niet groot en heeft pas maat 18 en loopt al. Ik kan echt nergens schoenen vinden met harde zool in zijn maat voor de eerste stappen. dan krijg je suede zolen....

5 jaar geleden

Heb het zelfde probleem dus ik volg ...

5 jaar geleden

Shoesme! Super en goed als eerste schoentje

5 jaar geleden

Wij zijn ook een tijdje bezig geweest met deze zoektocht. 24Baby heeft zelf ook een goed artikel hierover: https://www.24baby.nl/baby/babykleding/babyschoenen-kopen/ Voor de “leuk” hebben we inmiddels genoeg schoentjes. Thuis draagt ze sokjes of speciale loopsokjes. Of ze loopt op blote voetjes. Qua verantwoorde schoentjes hebben we nu schoenen gekocht van Shoesme.

5 jaar geleden

Reactie op Melissadh

Ik volg! Ons zoontje is niet groot en heeft pas maat 18 en loopt al. Ik kan ...
Beste Melissa, het is juist voor de afwikkeling van de voeten van groot belang dat de schoentjes die ze aantrekken bij de eerste stapjes een flexibele zool hebben. Blote voeten is het beste maar je hebt juist geen harde zool nodig dit is pas later als het kraakbeen bot is geworden belangrijk. https://www.shoesme.nl/babyschoenen/eerste-schoentjes Hier leggen ze het onderaan in de pagina uit

5 jaar geleden

Shoesme, perfecte schoentjes.

5 jaar geleden

Donsje Amsterdam

5 jaar geleden

Zoals andere al vermelden, shoesme! Dit kan ik als Podotherapeut aanraden. En in de toekomst naar een goede schoenenzaak waar ze regelmatig de voeten opmeten van je kindje.

5 jaar geleden

Iets goedkoper maar super goed is aapie. Die hebben leuke slofjes/schoenen.

5 jaar geleden

Eerste schoentjes zijn meestal wel wat basics . Zorgen dat er een soepele zool hebben en de fashionstatements moet je vaak later maken.🤷‍♀️ helaas !

5 jaar geleden

Shoesme! Ik bestelde eerst de voetmeter, zie je gelijk welke maat met groeiruimte je nodig hebt.

5 jaar geleden

De schoentjes van Shoesme... Zijn hoge of lage sneakers fijner om mee te beginnen?

5 jaar geleden

Reactie op Elise Litjens

Zoals andere al vermelden, shoesme! Dit kan ik als Podotherapeut aanraden. ...
De hoge of lage sneakers? Ik heb echt geen idee! Mijn zoontje begint nu met achter iets 'los" te lopen. Heb alleen de ofjes van aapie. Niet stevig. Deze zijn hiervoor goed?

5 jaar geleden

Bij ons loopt hij heel de dag rond, maar geef ik hem een schoen aan, deftige loopschoen, wil hij niet meer lopen!

5 jaar geleden

Reactie op Vlinder0

De schoentjes van Shoesme... Zijn hoge of lage sneakers fijner om mee te be ...
Hoog i.v.m. stevigheid voor het enkeltje

5 jaar geleden

Ik heb schoentjes van Shoesme gekocht. Ze zijn van leer en blijven goed aan haar voetjes zitten. Ze loopt er prima op!

5 jaar geleden

Wij hebben schoentjes van teddy en james, hele fijne leren schoentjes met flexibele zool voor de eerste stapjes

5 jaar geleden

Helaas uit deze al gegroeid dus hebben nu een maatje groter besteld 😊

5 jaar geleden

Bobux! Superblij mee, al aan haar 2 de paar bezig

5 jaar geleden

Zoek op barefoot schoenen, is 't beste voor je kindje :)