44 Reacties
5 jaar geleden
Onze dochter word de 16de 1 jaar, we hebben een stille hoop dat de week ervoor misschien toch aangekondigd word dat er vanaf de 20ste weer iets meer mag. Maar hoe? Dat is nog wel een raadsel....
5 jaar geleden
Jaaa poeehh idd precies wat je zegt!😑 hier ons zoontje word 2 Januari 1 jaar.. en we zitten met het zelfde,, en jaa 1 jaar dat wil je zkers groots vieren alleen helaas in deze tijd heeel lastig!😑😑😪
Zou echt niet weten hoe ik dit ga doen,, denk er elke dag over na!🤦♀️🤷♀️ heeel lastig pff en zo jammer dit!
Hopelijk vinden we een oplossing en het zal idd in delen worden!😅
5 jaar geleden
Hallo, wij vieren het in 2 delen apart. Zelf vind ik het ook heel jammer dat we niet iedereen kunnen uitnodigen maar helaas is het zo. Zolang het maar een leuk dag wordt
5 jaar geleden
Wij hebben bedacht misschien een idee als de lockdown verlengt wordt hier 25 januari 1. Wij mogen maar 2 mensen ontvangen. Maar wij gaan het anders doen de visite komt niet naar ons wij gaan naar iedereen toe met een gebakje. De cakesmash doen we of de 23ste of even wat later.
5 jaar geleden
onze dochter wordt 1e kerstdag 1 jaar, ze was 5 weken te vroeg en ik wil haar graag een eigen dag geven, helaas kan dat nu dus niet... zondag komen een oom en tante met twee kids en de rest ziet ze met kerst... vind het ook zo kl*te en ben er echt verdrietig over... hopelijk kan ik haar volgend jaar wel echt een eigen dag geven 🤗👍
5 jaar geleden
Ik laat mijn ouders, broer en schoonouders komen op die dag. Zijn totaal 5 mensen op een dag, maar het zal wel goed zijn.
VRIEND
5 jaar geleden
Onze meid wordt 28 december 1 en we vieren het in 2 dagen. 27ste komen m'n schoonouders en zwager en 28ste m'n ouders en misschien m'n broertje. M'n zus wil wel maar valt in een heftige risico groep (heeft MS) dus die geeft haar cadeautje mee en doen we een meeting via Zoom, hebben we bij de 3e verjaardag van onze oudste dochter ook gedaan. Is een heel stuk minder leuk en gezellig en gun m'n kleine meid zoveel meer... Maar het is nu niet anders...
5 jaar geleden
9 januari wordt mn dochtertje 1. Ik wilde het ook leuk gaan vieren met een cakesmash, en vrienden en familie. Een verjaardag week zat ik aan te denken, maar dat wordt ook veel voor de kleine....Ideeen zijn zeker welkom
5 jaar geleden
Wij doen een drive by party!

Hier zit ik ook over na te denken. Hoe ga je het doen?
5 jaar geleden
Mijn zoontje word 3 januari 1 we hadden al een hele Bumba histirische party bedacht 😂🤭 hij is gek op Bumba maar kan het met niemand delen zoals ik zou willen maar hij krijgt hoe dan ook een onvergetelijk dag zaterdag doen we vrienden waar we altijd mee zijn 2 stelletjes plus ons dan en de dag erna me moeder, zus en opa en oma het is steeds net een paar teveel maar dit zijn de meest dichtbije mensen en we hebben afgesproken als iemand ook maar twijfelt of al verkouden is, koorts heeft dan komen we gewoon niet
5 jaar geleden
Reactie op Lizzy Ineke
Wij hebben bedacht misschien een idee als de lockdown verlengt wordt hier 2 ...
Wat een leuk en goed idee om naar iedereen toe te gaan! Dat idee neem ik ook even mee in onze afweging 😉
5 jaar geleden
Reactie op Onbekend00
Hier zit ik ook over na te denken. Hoe ga je het doen?
Wij hebben een aantal vrienden uitgenodigd die komen aanrijden voor de deur, daar staat een party tent met tafel met taartje enz. En tussen een bepaalde tijd komen we dan even naar buiten.
En voor familie verdelen we het over het weekend. We hebben een kleine familie dus lukt makkelijk.
5 jaar geleden
Mijn zoontje wordt vrijdag 1 jaar. Wij zijn gisteren begonnen met zn verjaardag vieren en spreiden dit dus over meerdere dagen. Wij hadden het ook niet zo in gedachten en wilde een groot feest geven, maar helaas. Het enige voordeel nu is dan wel dat je je niet alleen maar rot aan het rennen bent om iedereen te voorzien, maar ook gewoon de tijd hebt om bij je visite te zitten.
Dit was onze taart, vond wel dat dat echt bij een eerste verjaardag moest😄

VRIEND
5 jaar geleden
Wij verspreiden het over twee weekenden ivm de reistijd van de familie. Niemand woont in de buurt 🙈
Ik had de eerste verjaardag zeker anders in gedachten en baal als moeder ook echt, maar ik denk ook ergens dat het misschien juist wel lekker is om niet ineens een grote groep mensen op bezoek te krijgen die ze weinig ziet met corona en de reistijd.
VRIEND
5 jaar geleden
Jessy wordt 11 januari 1 jaar. We doen het in 3 dagen verdelen. 1 dag onze ouders 1 dag de broers en zussen met aanhang en kids en 1 dag met 2 stelletjes vrienden en hun kids. Om te wachten tot de nieuwe maatregelen worden aangekondigd duurt ons te lang. We willen van zijn verjaardags-dag zelf een "feestje" maken.