53 Reacties

5 jaar geleden

Ebba’s favoriet zijn Sophie de Giraffe en de ballen van Grimms :)

5 jaar geleden

Mijn zoontje speelt graag met dekens, doekjes. Alles wat ie maar over zijn hoofd kan trekken (dus wel opletten 😅)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Hier valt de bal met gaten en rammelaar van hetzelfde erg in de smaak. Is van O-ball. Deze ballen kun je helemaal inknijpen en ze kunnen ze makkelijk vasthouden.

5 jaar geleden

Oball!!

5 jaar geleden

Max vind baby's gym heel leuk ligt er elke dag op

5 jaar geleden

Reactie op DS_1991

Hier valt de bal met gaten en rammelaar van hetzelfde erg in de smaak. Is v ...
Dit is de bal variant.. oja en zijn activiteitengym is écht een hit!

5 jaar geleden

Mijn zoon vindt deze speeltjes tot nu toe het leukste: O'ball, vtech sleutelhanger met geluid en nog een vlinder. Maar hij vindt eigenlijk alles leuk, een spuugdoekje is ook goed 😄 En ik vind het misschien nog leuker dan hem, heb gisteren weer een klei-trein gekocht, is vanaf 2 jaar, hij is nu 5 maanden. 🤭

5 jaar geleden

Dit balletje van de Prénatal, is die helemaal gek op

5 jaar geleden

Zijn Feyenoord boekje is zijn grote favoriet...

5 jaar geleden

Veerle is gek op haar ritselbloem. Ook rammelaars vindt ze erg leuk, maar dan graag als armband haha! Wanneer ze in de box ligt, is geen enkel speeltje veilig, ze onderzoekt alles!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Oja, en de blokkentoren van oma. En gieren van het lachen als mama hem om gooit

VRIEND

5 jaar geleden

Mijn zoon vindt deze speeltjes tot nu toe het leukste: O'ball, vtech sleute ...
Ohhhhh die vlinder, mijn zoon is er ook helemaal gek van. Ook die rode bal idd. En hij heeft van vtexh rupsje rammelaar, valt ook erg goed!

5 jaar geleden

Ook hier is de bal met gaten favoriet, maar ook sophie de giraffe is laatste tijd slachtoffer van veel gesabbel 😄

5 jaar geleden

Reactie op JustN

Ohhhhh die vlinder, mijn zoon is er ook helemaal gek van. Ook die rode bal ...
Ik heb rupsje rammelaar even opgezocht ☺ die is ook heel leuk! Ik vind speelgoed van vtech zoiezo leuk, maar ik stop maar even met kopen haha.

5 jaar geleden

Ook hier de oball stipt op nummer 1😬

5 jaar geleden

Reactie op Joyce_o

Ook hier de oball stipt op nummer 1😬
Ooh wat schattig! 😍

5 jaar geleden

Hier nog een die graag met de gatenbal speelt!

5 jaar geleden

Nou.. de oball lijkt een succes. 😊 Die kon ik nog niet. Ga ik bij deze misschien ook aanschaffen! 🙃

5 jaar geleden

Ooh wat schattig! 😍
Haha ja dat lijkt zo he? Maar eigenlijk pikt hij ook nog haar bal om er vervolgens mee op haar hoofd te slaan🙈🙈

5 jaar geleden

Deze sleutelhangers zijn groot favoriet! Met daarbij Sophie de giraffe... ook vindt Zoë het olifanten speeltje van vtech erg leuk want deze zingt. Maar geef haar een lepel in haar handjes en ze is ook tevreden 😄😅