13 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb wasbare pads, heel erg aan te raden. Maar ik ben bijna klaar met voeden dus heb er veel over. Wil er best een aantal opsturen zodat je kan proberen. Ik vond ze heel fijn met mijn overproductie.

5 jaar geleden

Ik gebruik die van Heltiq en die bevallen goed.

5 jaar geleden

Heb je die van medela en avent geprobeerd?

5 jaar geleden

Hema! Ik ben er zeer tevreden over 😊

5 jaar geleden

Wasbare. Als je ze eenmaal hebt, heb je nooit meer problemen dat ze niet geleverd kunnen worden 😇

5 jaar geleden

Ik heb de AH/Etos compressen gebruikt (zijn precies hetzelfde, alleen andere verpakking). Vond deze zelf erg fijn.

5 jaar geleden

Ik had bij mijn eerst ook altijd natusan. Maar nu met onse 2e overgestapt naar wasbare en wil echt niet meer anders. Zo zacht voor je huid. :)

5 jaar geleden

Wasbare! Werkt heel goed en kan gewoon mee in je was die je toch wel draait.

5 jaar geleden

Reactie op JaneKM

Heb je die van medela en avent geprobeerd?
Die van Avent nog niet. Die lijken heel erg op Natusan als ik het zo zie... ga die even proberen!

5 jaar geleden

Lansinoh beste pads dat ik gebruikt heb!! Zeker met overproductie houden ze heeeeeeel veel op ! Ik heb ze allemaal geprobeerd, van grote namen, naar kleine supermarkt merken Lansinoh blijven de beste. Wel ook moeilijk leverbaar

5 jaar geleden

Ik heb wasbaar van Little Lamb. Super fijn, zacht en duurzaam.

5 jaar geleden

Reactie op MirellaW

Ik heb wasbaar van Little Lamb. Super fijn, zacht en duurzaam.
Die gebruik ik ook en vind ze geweldig.

5 jaar geleden

Wasbare zoogcompressen. Kan gewoon mee in de was bij je kleding. Veel goedkoper, beter voor je huid, minder kans op spruw en beter voor het milieu :-)