50 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik slaapzakken van ter stal. Zijn lekker dik. De mouwen kunnen er alleen niet af. Kosten 13 euro.
5 jaar geleden
Ik gebruik slaapzakken van ter stal. Zijn lekker dik. De mouwen kunnen er a ...
Nog nooit van ter stal gehoord ik ga meteen even kijken
5 jaar geleden
Reactie op xLissx
Snüzpouch en lodger zijn hier heel fijn. Snüzpouch is 1tog of 2,5tog zonder ...
Misschien een gekke vraag maar hoe zit het ookalweer met het tog verhaal?
5 jaar geleden
Wij hebbende vierseizoens Pucababy. Het is aan de prijzige kant, maar gaat dan ook meerdere jaren mee (is tot 4 jaar of zo).
Er zijn twee uitneembare delen: fliesen slaapzak (met katoenen binnenkant) en een katoenen dunne slaapzak waar mouwen uitritsbaar zijn. Fliesen deel is lente/herfst, katoenen deel is voor de zomer en beide tegelijkertijd is voor de winter.
Volgens mij vind ons dochter dit een fijne slaapzak. Ze glimlacht als ze het ziet en om krijgt :p
VRIEND
5 jaar geleden
Ik ook Terstal. Heb er nu 3 gekocht. Echt super fijn. Maat 90 is nog een tikje aan de ruime kant, maar ik sla de mouw gewoon om.
VRIEND
5 jaar geleden
Wij hebbende vierseizoens Pucababy. Het is aan de prijzige kant, maar gaat ...
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze zolang mee kunnen gaan. Je baby groeit er toch uit ...?
5 jaar geleden
Ik heb ook een puckababy, gaat geloof ik tot 2,5 jaar.
Maar ik vind hem juist heel goedkoop, ik had er 2 in de aanbieding voor 200 euro. Ga maar eens slaapzakken kopen voor je baby van 6 maanden tot 2,5 jaar in verschillende diktes en maten. 🙈 ik vind hem in ieder geval heel fijn.
5 jaar geleden
Ik heb voor beide dochters altijd de slaapzakken van de Hema gehad. Zijn lekker warm en ik vind het erg prettig dat de mouwen afritsbaar zijn.
5 jaar geleden
Wij hebbende vierseizoens Pucababy. Het is aan de prijzige kant, maar gaat ...
Hoe gaat dat dan met de lengte als hij tot 4 jaar te gebruiken is?
5 jaar geleden
Reactie op Dominiquew
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze zolang mee kunnen gaan. Je baby groeit e ...
Ja daar ben ik ook benieuwd naar
5 jaar geleden
Reactie op Dominiquew
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze zolang mee kunnen gaan. Je baby groeit e ...
Het is best wel een groot ding! Mouwtjes moet je dan ook in het begin omrollen en om de slaapzak in te korten zijn er knoopjes om het dubbel te vouwen. Het gaat tot 2,5 jaar en niet 4 sorry :p
5 jaar geleden
Het is best wel een groot ding! Mouwtjes moet je dan ook in het begin omrol ...
Oke klinkt wel als een handige slaapzak
5 jaar geleden
Wij gebruiken altijd slaapzakken van de Hema. Ze zitten super fijn zijn lekker warm en de kwaliteit blijft ook super goed en we gebruiken de slaapzakken ook best lang. En omdat de mouwen er af kunnen heb je een extra keus en daardoor kun je ze ook langer gebruiken. En de prijs valt reuze mee, ze gebruiken wel dagelijks zn slaapzak
5 jaar geleden
Wij gebruiken ook Puckababy 4 seizoenen. Ook zeer tevreden en de grootste pluspunten zijn hierboven al genoemd. Succes met je keuze.
5 jaar geleden
Ik gebruik ook de 4 seizoenen van Puckababy, is even een aanschaf. Maar heb je van 6 maanden tot 2,5 jaar plezier van. Ik ben er erg blij mee. Me zoontje denk ik ook.😜 Die gaat namelijk nogal z’n bedje door in de nacht, dus een deken is geen optie.
5 jaar geleden
Wij hebben ook slaapzakken van hema. Zijn goed warm en blijven ook lang goed, ondanks het vele wassen. Het is alleen erg koud in ons huis waardoor ik er vaak nog een zomerslaapzak onder aantrek bij haar, maar als het kamertje van de kleine een normale temperatuur heeft is dat echt niet nodig.
5 jaar geleden
Ik heb een winterslaapzak van prenatal, was 20/25 euro. Slaapzakje heeft afritsbare mouwen. Zulke essentials koop ik vaak in een neutrale kleur. Kan het eventueel voor een tweede ook mee en dan staat de prijs om 1 of andere reden ook beter aan haha