Hallo, is er iemand die een heupdrager heeft? Lijkt mij handig voor als mijn dochter straks kan lopen. Als we dan een wandelingetje maken kan ik haar toch makkelijk dragen tussendoor. Ben benieuwd naar welke jullie hebben en wat de ervaringen zijn!
Ik heb er 1 van aliexpress, ligt altijd in de auto. Ik vind het heel erg makkelijk om bij me te hebben voor korte stukjes. Voor echt lange wandelingen draag ik mijn dochter op m'n rug in de draagzak. Maar voor een wandelingetje tussedoor vind ik ed heupdrager heel handig馃榿馃憤
Wij hebben er ook een, maar ik gebuik hem eigenlijk nooit. Dat komt denk ik omdat wij een ondernemend meisje hebben die niet lang stil zit....
Als je dochtertje geduldiger, dan is hij vast wel handig :)
Ik wist niet dat het bestond, maar het lijkt me geniaal. Ook voor in huis. Ik draag hem regelmatig op mijn heup, maar ik hou het niet heel lang vol. Dit zal daar vast bij helpen.
Ik heb er vandaag een binnengekregen van Hippychick. Gekocht via markten. Al even uitgeprobeerd en denk wel dat ik hem vaak zal gebruiken. Kan het op de heup tillen zo een stuk beter volhouden!