10 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een tijdje er ook erg last van gehad. Ik maakte een mix van druivensiroop en citroen en dat hielp wel een beetje. Veel beterschap het is heel erg vervelend馃槪

5 jaar geleden

Onze dochter was ook aant hoesten en verkouden, telkens weer. Ik heb ook gewacht met iets geven: liever niet te snel medicijnen en ja, een verkoudheid lopen ze zo vaak op bij het kdv. Het werd steeds weer wat beter en dan weer erger. Naar de arts gegaan en bleek ze toch de longen vol te hebben met slijm. Als we nog langer gewacht hadden, was het bronchitis geworden. Daarvan wel geschrokken. Een hoestdrank is echt niet erg, er zijn ook goede homeopathische hoestdranken en kinderen reageren heel erg goed op homeopathie (ik ben er voor mezelf niet zo van). Een halve ui naast het bed helpt zodat het slijm loskomt. Verkoudheids balsem op de borst, voetjes en neusvleugels. En zorg dat zijn kamer niet te droog is. Was op een wasrekje op z'n kamer droger is een goede voor de luchtvochtigheid. Succes!

5 jaar geleden

Mijn zoontje is echt al weken verkouden met hoesten, dan weer wat erger en dan weer iets minder. Huisarts heeft zn longen geluisterd klonk goed. Door kdv blijft het maar denk ik..heel vervelend maar hij lijkt er gelukkig niet heel veel last van te hebben

5 jaar geleden

Daro is geschikt voor baby's (uit m'n hoofd vanaf 6 maanden, staat op de verpakking). Gaf bij onze dochter verlichting

5 jaar geleden

Reactie op Mhvw

Onze dochter was ook aant hoesten en verkouden, telkens weer. Ik heb ook ge ...
Ooo dat is een goede can de was! Dat wist ik nog geeneens ga ik uitproberen. Ik heb nu idd homeopatische hoestdrank en met luuv smeer ik zijn borstje bedankt voor de tips

5 jaar geleden

Reactie op Mhvw

Onze dochter was ook aant hoesten en verkouden, telkens weer. Ik heb ook ge ...
Welke homeopathische hoestdrank kan ik geven? Welke is goed? Ik ben namelijk ook niet zo van de drankjes etc

5 jaar geleden

Reactie op bri41

Ooo dat is een goede can de was! Dat wist ik nog geeneens ga ik uitproberen ...
Heb mijn huisarts al benaderd maar die doen er jammer genoeg niet veel aan. Zal ik gewoo zelf een hoestdrank kopen of toch even wachten tot dat hij gezien wordy door de dkter?

5 jaar geleden

Reactie op babyZ

Heb mijn huisarts al benaderd maar die doen er jammer genoeg niet veel aan. ...
Ik zou hoestdrank halen. Gisteren heb ik gehaald en echt waar wondermiddel lijkt het wel hij hoest niet meer zo heftig als daarvoor (waarschijnlijk toevallig) en krijg ook niet het idee dat hij last heeft er van. Ik heb bij de Etos tussikind siroop suikervrij homeopatisch van vsm kind. De eerste keer om het uur 5 druppels en daarna 3x daags 5 druppels. Hij is er iedergeval van opgeknapt het is het proberen waard

5 jaar geleden

Reactie op bri41

Ik zou hoestdrank halen. Gisteren heb ik gehaald en echt waar wondermiddel ...
Top! Snel even kopen en proberen dan maar! Dankjewel voor je antwoord馃挆

5 jaar geleden

Reactie op babyZ

Top! Snel even kopen en proberen dan maar! Dankjewel voor je antwoord馃挆
Hopen dat je zoontje lekker er van opknapt! Al word dat hoesten maar minder pijnlijk!