10 Reacties
5 jaar geleden
Onze dochter was ook aant hoesten en verkouden, telkens weer. Ik heb ook gewacht met iets geven: liever niet te snel medicijnen en ja, een verkoudheid lopen ze zo vaak op bij het kdv. Het werd steeds weer wat beter en dan weer erger. Naar de arts gegaan en bleek ze toch de longen vol te hebben met slijm. Als we nog langer gewacht hadden, was het bronchitis geworden. Daarvan wel geschrokken. Een hoestdrank is echt niet erg, er zijn ook goede homeopathische hoestdranken en kinderen reageren heel erg goed op homeopathie (ik ben er voor mezelf niet zo van).
Een halve ui naast het bed helpt zodat het slijm loskomt. Verkoudheids balsem op de borst, voetjes en neusvleugels. En zorg dat zijn kamer niet te droog is. Was op een wasrekje op z'n kamer droger is een goede voor de luchtvochtigheid.
Succes!
5 jaar geleden
Daro is geschikt voor baby's (uit m'n hoofd vanaf 6 maanden, staat op de verpakking). Gaf bij onze dochter verlichting
5 jaar geleden
Reactie op babyZ
Heb mijn huisarts al benaderd maar die doen er jammer genoeg niet veel aan. ...
Ik zou hoestdrank halen. Gisteren heb ik gehaald en echt waar wondermiddel lijkt het wel hij hoest niet meer zo heftig als daarvoor (waarschijnlijk toevallig) en krijg ook niet het idee dat hij last heeft er van.
Ik heb bij de Etos tussikind siroop suikervrij homeopatisch van vsm kind.
De eerste keer om het uur 5 druppels en daarna 3x daags 5 druppels.
Hij is er iedergeval van opgeknapt het is het proberen waard