43 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de box weg gedaan en een ronde ballenbak neergezet haha echt een aanrader! Daarnaast hebben we gewoon 3 mandjes van de leenbakker staan daar zit al het losse speelgoed in

5 jaar geleden

Leuk! Ik lees mee. Voor nu hebben wij de box weg en is de hele woonkamer haar speelterrein, vooral het vloerkleed. Al het speelgoed hebben we in een deel van de kast gedaan. Als ze groter wordt lijkt mij zo een hoekje ook leuk. Er komt ook nog een keukentje, natuurlijk ook leuk. Maar ben ook wel benieuwd hoe het er bij andere uit ziet 😁

5 jaar geleden

Hoihoi, onze box is ook weg. We hebben in plaats daarvan een keukentje, dat vindt hij echt fantastisch. Daarnaast ligt een speelkleed met een maandje voor het losse speelgoed.

5 jaar geleden

Hier ook een ballenbak, echt een aanrader! 😍 (box staat er nog wel gaat hij even in als ik ga douchen bijv)

5 jaar geleden

Onze speelhoek met opbergkist. Heel fijn! Maar ook nog een box in huis waar hij af en toe in gaat, zodat ik met een gerust hart kan koken of naar de wc kan 😉

5 jaar geleden

Wij hebben een keukentje op de plek van de box gezet. Is hier een groot succes, vooral de pannetjes vind hij erg leuk.

5 jaar geleden

Wij hebben een open kallax-kast in de speelhoek, met de speelmat ervoor. Per vakje in de kast zit er 1 iets van speelgoed, en dan af en toe wat speelgoed veranderen.

5 jaar geleden

Mijn man heeft zelf een werkbankje en opberg kist gemaakt. Daarnaast hebben we ook nog wat kistjes staan met speelgoed

5 jaar geleden

Reactie op LLL15

Hoihoi, onze box is ook weg. We hebben in plaats daarvan een keukentje, dat ...
Bij ons precies hetzelfde! Keuken is zoo leuk! Ons mannetje speelt er heel veel mee. Pannetjes, lepels, het liefst speelt hij alleen daar mee! aanrader.

5 jaar geleden

Wij hebben hier een hoek met een vloerkleed met dierentuinprint, een gepimpt keukentje, een speelgoedkist en van de ikea een lage kast met 6 bakken. De loopfietsjes, karretjes en toestanden staan half daar/half door de hele woonkamer. De box heb ik nog wel staan, vindt 'm toch wel erg handig als ik met z'n broer bezig ben.

5 jaar geleden

Dit hebben wij gemaakt voorbhaar 1e verjaardag. Er staat nu een bankje bij van eikenhout

5 jaar geleden

Binnenkant kastje

5 jaar geleden

Met bankje

5 jaar geleden

Onze speelhoek

5 jaar geleden

Ik vond deze ook mooi

5 jaar geleden

Maar hebben nu zoiets

5 jaar geleden

Haar eigen tentje + ballenbak 💟👶

5 jaar geleden

Reactie op iris115

Bij ons precies hetzelfde! Keuken is zoo leuk! Ons mannetje speelt er heel ...
Welk keukentje hebben jullie? (En Iris115)

5 jaar geleden

En dan hebben we nog een 2e hands keukentje van de Ikea waar ze veel mee speelt. Ze sleept het speelgoed mee door de hele kamer en het keukentje is echt een aanrader. In de toekomst wil ik ook een kast met tafeltje, maar daar is ze nu nog te klein voor. De speelgoedkist hebben we als kraamkado gekregen.

5 jaar geleden

Dit is zijn speelhoekje! De box stond hier eerst dus was mooi ruimte voor.. Een leuke kast gekocht met lades waar hij zelf zijn speelgoed uit kan pakken.. leuk werkleed en tafeltje met stoeltjes neergezet voor later.