43 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de box weg gedaan en een ronde ballenbak neergezet haha echt een aanrader! Daarnaast hebben we gewoon 3 mandjes van de leenbakker staan daar zit al het losse speelgoed in
5 jaar geleden
Leuk! Ik lees mee. Voor nu hebben wij de box weg en is de hele woonkamer haar speelterrein, vooral het vloerkleed. Al het speelgoed hebben we in een deel van de kast gedaan. Als ze groter wordt lijkt mij zo een hoekje ook leuk. Er komt ook nog een keukentje, natuurlijk ook leuk. Maar ben ook wel benieuwd hoe het er bij andere uit ziet 😁
5 jaar geleden
Hier ook een ballenbak, echt een aanrader! 😍 (box staat er nog wel gaat hij even in als ik ga douchen bijv)

5 jaar geleden
Wij hebben hier een hoek met een vloerkleed met dierentuinprint, een gepimpt keukentje, een speelgoedkist en van de ikea een lage kast met 6 bakken. De loopfietsjes, karretjes en toestanden staan half daar/half door de hele woonkamer.
De box heb ik nog wel staan, vindt 'm toch wel erg handig als ik met z'n broer bezig ben.
5 jaar geleden
Reactie op iris115
Bij ons precies hetzelfde! Keuken is zoo leuk! Ons mannetje speelt er heel ...
Welk keukentje hebben jullie? (En Iris115)
5 jaar geleden
En dan hebben we nog een 2e hands keukentje van de Ikea waar ze veel mee speelt. Ze sleept het speelgoed mee door de hele kamer en het keukentje is echt een aanrader. In de toekomst wil ik ook een kast met tafeltje, maar daar is ze nu nog te klein voor. De speelgoedkist hebben we als kraamkado gekregen.

5 jaar geleden
Dit is zijn speelhoekje! De box stond hier eerst dus was mooi ruimte voor..
Een leuke kast gekocht met lades waar hij zelf zijn speelgoed uit kan pakken.. leuk werkleed en tafeltje met stoeltjes neergezet voor later.