14 Reacties
5 jaar geleden
Onze dochter heeft een 'palmboompje' maar begint ook aan alle kanten te groeien. Weet ook niet goed wat ermee te doen. Ik wil het laten groeien zodat ze meisjeskapsel heeft. Maarja 馃槄

5 jaar geleden
Ik ben vorige week met m鈥檔 dochtertje naar de kapper geweest. Ze had niet eens heel lang haar (hoefde het niet uit haar gezichtje te houden met een speldje of elastiekje). Maar ze had wel een matje in haar nek. De kapper heeft het heel mooi recht geknipt en nu lijkt het een stuk voller. Ze heeft een mooi bobje.
Ik wil het ook graag laten groeien, maar het advies van de kapper was om het steeds zo veel mogelijk op 茅茅n lengte te knippen. Dan krijg je het mooiste resultaat. Het ziet er nu heel schattig uit. Ben er blij mee!
5 jaar geleden
Hoi, als kapster zijnde zie ik vaak kindjes rond 1,5 jaar voor het eerst.
Soms eerder als het mega bos is.
We knippen dan vaak even het ergste piekjes eraf zodat het wat voller lijkt en vaak is uiteinde genoeg.
Echt model knippen is vaak door de ongelijkheid niet mogelijk, maar je kan wel begin maken馃槈 en zo leren ze ook dat het niet eng is, vaak en dan voornamelijk jongens willen vaak niet en vinden het spannend.
5 jaar geleden
Wij doen een speldje in haar haar om het uit haar ogen te houden. Verder nog niet naar de kapper geweest, omdat we het willen laten groeien. Vriendin van mij is kapster en zei ook dat we er toch doorheen moesten.
5 jaar geleden
Reactie op Daphnebm
Knotje op het hoofd. Ik kan er momenteel vrij weinig mee. Zit totaal geen m ...

Ik zie een keukentje op de achtergrond dat ik ook wil kopen voor ons dochtertje. Tevreden van?
5 jaar geleden
Melz222 die ga ik ook proberen!
Bij mijn dochter is het indd ook een staartje voor, omdat als ik het verder na achter doe, schiet er plukjes los
5 jaar geleden
Ik zet haar gewoon op het aankleedkussen en geef der iets om me te spelen . Dan mag ik het doen 馃槀馃槀

5 jaar geleden
Reactie op Daantje0601
Hoi, als kapster zijnde zie ik vaak kindjes rond 1,5 jaar voor het eerst.
S ...
Mijn zoontje begint al te huilen als hij de kapster ziet馃槀 wat een drama queen die gozer hoor. Zit te krijsen in die stoel, met geen mogelijkheid af te leiden. Hopelijk word het ooit beter馃馃馃