25 Reacties

4 jaar geleden

Hey, misschien als je de winkels/merkjes erbij zet die je al hebt geprobeerd kunnen we je helpen. Heb je Zara geprobeerd?

4 jaar geleden

Hey, misschien als je de winkels/merkjes erbij zet die je al hebt geprobeer ...
Zelf vind ik le petit bateau heel smal vallen maar durf niet te zeggen of ze leuke meisjes broeken hebben (wij hebben 2 jongens)

4 jaar geleden

Hey, misschien als je de winkels/merkjes erbij zet die je al hebt geprobeer ...
Ohja das wel zo handig. Ik heb broekjes inderdaad geprobeerd van de zara. En die passen ook niet. Dankjewel zal het even neer zetten.

4 jaar geleden

Reactie op xKimJadey

Ohja das wel zo handig. Ik heb broekjes inderdaad geprobeerd van de zara. ...
Oh kan hem niet meer aanpassen. 😑 jammer!!.

4 jaar geleden

Zelf vind ik le petit bateau heel smal vallen maar durf niet te zeggen of z ...
Oh ik ken dat merk helemaal niet!. Ik ga gelijk kijken bedankt!😄

4 jaar geleden

Reactie op xKimJadey

Oh kan hem niet meer aanpassen. 😑 jammer!!.
Oh jammer, de skinnyjeans van de mango vallen bij de jongens hier best small/strak misschien kan je die proberen

4 jaar geleden

Oh jammer, de skinnyjeans van de mango vallen bij de jongens hier best smal ...
Oh mango heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik heb tommy hilfiger geprobeerd. Omdat daar vaak skinny bij stond. Ik heb Namit geprobeerd, noppies. Ik heb zara dan geprobeerd. C&a en hema. Zeeman is vaak te groot.

4 jaar geleden

Reactie op xKimJadey

Oh mango heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik heb tommy hilfiger geprobeerd. ...
Ja zeeman en Hema vallen allebei groot/breed vind ik H&M ook

4 jaar geleden

Next UK valt trouwens heel klein (kan je bij zalando bestellen) misschien dat die leggings/broeken ook small zijn

4 jaar geleden

Ja zeeman en Hema vallen allebei groot/breed vind ik H&M ook
Ja h&m heb ik inderdaad ook geprobeerd en de primarkt. Het is gewoon drama. Maar bedankt voor de 2 opsties. Die heb ik nog niet geprobeerd. Ga gelijk kijken of we wat kunnen bestellen!.

4 jaar geleden

Next UK valt trouwens heel klein (kan je bij zalando bestellen) misschien d ...
Nee helaas. De broeken van next zijn ook groot 😵‍💫

4 jaar geleden

Name it slim fit

4 jaar geleden

Reactie op xKimJadey

Nee helaas. De broeken van next zijn ook groot 😵‍💫
Oh jammer 😔😔 succes met het zoeken, wie weet heeft ze straks opeens een groeispurt en kan je weer lekker normaal shoppen.

4 jaar geleden

Oh jammer 😔😔 succes met het zoeken, wie weet heeft ze straks opeens een g ...
Jaa hopelijk komt er een beetje vet op 😄🙈 maja super bedankt voor jou advies!

4 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje vaak broeken waar je de taille strakker kan zetten met knoopjes aan de binnenkant, heb je dat al geprobeerd? Dan kun je de lengte wel aanhouden en misschien de knoopjes met elastieken bandjes op zijn strakst zetten

4 jaar geleden

Kleding van kiabi valt hier vaak smal. Ze hebben daar ook veel leggings, jeggings etc. Mss eens bekijken?

4 jaar geleden

Just small en babystyling heeft mijn zoon veel gedragen toen hij nog echt slank was en nu de broeken van name-it skinny variant. Draagt maat 86 hierin en zit niet heel skinny maar wel netjes.

4 jaar geleden

Kokonoko (wehkamp) heeft smalle spijkerbroeken

4 jaar geleden

De leggings van de wibra vallen lang en smal. Hier met mijn dochter ook veel last van. Is ook een smal dametje. Retour denim valt ook mooi smal.

4 jaar geleden

Reactie op Melz222

De leggings van de wibra vallen lang en smal. Hier met mijn dochter ook vee ...
Oh bedankt voor je tip. Ga morgen gelijk langs de wibra 😊