25 Reacties
4 jaar geleden
Hey, misschien als je de winkels/merkjes erbij zet die je al hebt geprobeerd kunnen we je helpen. Heb je Zara geprobeerd?
4 jaar geleden
Hey, misschien als je de winkels/merkjes erbij zet die je al hebt geprobeer ...
Zelf vind ik le petit bateau heel smal vallen maar durf niet te zeggen of ze leuke meisjes broeken hebben (wij hebben 2 jongens)
4 jaar geleden
Reactie op xKimJadey
Oh kan hem niet meer aanpassen. 😑 jammer!!.
Oh jammer, de skinnyjeans van de mango vallen bij de jongens hier best small/strak misschien kan je die proberen
4 jaar geleden
Oh jammer, de skinnyjeans van de mango vallen bij de jongens hier best smal ...
Oh mango heb ik ook nog niet geprobeerd.
Ik heb tommy hilfiger geprobeerd. Omdat daar vaak skinny bij stond.
Ik heb Namit geprobeerd, noppies.
Ik heb zara dan geprobeerd. C&a en hema. Zeeman is vaak te groot.
4 jaar geleden
Reactie op xKimJadey
Oh mango heb ik ook nog niet geprobeerd.
Ik heb tommy hilfiger geprobeerd. ...
Ja zeeman en Hema vallen allebei groot/breed vind ik H&M ook
4 jaar geleden
Next UK valt trouwens heel klein (kan je bij zalando bestellen) misschien dat die leggings/broeken ook small zijn
4 jaar geleden
Reactie op xKimJadey
Nee helaas. De broeken van next zijn ook groot 😵💫
Oh jammer 😔😔 succes met het zoeken, wie weet heeft ze straks opeens een groeispurt en kan je weer lekker normaal shoppen.
4 jaar geleden
Wij hebben voor ons zoontje vaak broeken waar je de taille strakker kan zetten met knoopjes aan de binnenkant, heb je dat al geprobeerd? Dan kun je de lengte wel aanhouden en misschien de knoopjes met elastieken bandjes op zijn strakst zetten
4 jaar geleden
Just small en babystyling heeft mijn zoon veel gedragen toen hij nog echt slank was en nu de broeken van name-it skinny variant. Draagt maat 86 hierin en zit niet heel skinny maar wel netjes.