13 Reacties

5 jaar geleden

Ja onze zoon ook!

5 jaar geleden

Mijn dochter had het ook met 3 maanden ben na de huisarts geweest en waren idd haar kliertjes

5 jaar geleden

Reactie op lindsey2020

Mijn dochter had het ook met 3 maanden ben na de huisarts geweest en waren ...
En is dit ook even gebleven? Denk nu toch al een week of 6 of meer. Bij kind en gezin (België) zeiden ze even aankijken zou weer weg moeten gaan.. maar voorlopig nog niet dus

5 jaar geleden

Ons zoontje ook, maar enkel langs 1 kant, ik kwam al ongerust, moet volgende week naar kind en gezin en ging het dan eens tonen

5 jaar geleden

Hoi, mijn zoontje heeft het ook. Al nagevraagd bij consultatiebureau en dat zijn inderdaad de kliertjes. Volgens CB kan het geen kwaad, maar ik kreeg ook het idee dat ze het niet zo goed wisten, omdat ze aangaven dat het van een verkoudheid kan komen en ik zei dat mijn zoontje het al weken heeft. Toen gaven ze aan dat ik het de volgende keer nog maar een keer moest vragen. Beetje vaag dus, maar ik denk niets om je druk over te hebben. Tenzij je kindje er last van heeft uiteraard.

5 jaar geleden

Hier ook 2 op dezelfde plek. Inderdaad kliertjes van verkoudheid. Hij is voor het laatst verkouden geweest 11 weken geleden haha Dus geen idee of dat nog kan

5 jaar geleden

Reactie op Little Princess Lia

En is dit ook even gebleven? Denk nu toch al een week of 6 of meer. Bij kin ...
Nee bij haar is het nu weg ze is nu 19 weken ze had er ook geen last van maar schrok wel ff toen ik het merkte maar was gelukkig niets ernstigs gewoon kliertjes

5 jaar geleden

Ja, herken het ook!

5 jaar geleden

Reactie op Seffie

Hier ook 2 op dezelfde plek. Inderdaad kliertjes van verkoudheid. Hij is vo ...
Ja idd hier ook heel eind terug beetje verstopt neusje, da was alles 😏 ben al blij dat ze niet alleen is

5 jaar geleden

Reactie op Jill87

Hoi, mijn zoontje heeft het ook. Al nagevraagd bij consultatiebureau en dat ...
Ja idd was bij mij ook zo, hou het even in de gaten zeiden ze.. verder lijkt ze geen last te hebben van iets

5 jaar geleden

hoi! Ik had het ook nagevraagd bij cb, zei zeiden idd klieren.. wij hebben ze achter onze oren en babys eerste instantie op t achterhoofd/nek daartussen.. uiteindelijk verdwijnen ze daar en gaan ze net als bij ons bij de oren zitten.. hoeft niet perse verkoudheid te zijn kan ook droge huid of gewoon wat vatbaarder

5 jaar geleden

Ja, hier ook! Zitten er ook al verschillende weken, fijn te lezen wat deze bultjes zijn. Toch wel een kleine opluchting ;-)

5 jaar geleden

Oh hier ook. Heb het al 2 x gevraagd op het cb. Ook kliertjes idd waar we ons geen zorgen over hoefden te maken. Had er nog nooit van gehoord, dus maakt me in het begin wel zorgen uiteraard. Nu ik dit hier lees ben ik helemaal gerustgesteld.