18 Reacties

5 jaar geleden

Hier heeft hij ze gisteren gehad en nergens last van gehad. Hopelijk knapt die van jou snel ervan op!

5 jaar geleden

Bij ons op het cb vertelden ze dat een kindje daar 5-10 na die tijd last van kon hebben. Onze zoon heeft 8 dagen koorts gehad! Heel veel sterkte!

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft vorige week woensdag de vaccinatie gehad en vanaf gister koorts

5 jaar geleden

Hier nergens last van.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft de 14 maanden prik ook vorige week maandag gehad en sinds deze week dinsdag koorts

5 jaar geleden

Afgelopen woensdag de vaccinatie gehad en het CB vertelde dat hij van die BMR na 5 tot 12 dagen bijwerkingen als koorts kan krijgen die vervolgens 5 tot 12 dagen aan kunnen houden. Als je bezorgd bent, kun je altijd de hap even bellen natuurlijk.

5 jaar geleden

Onze zoon ruim 2 weken geleden. Helemaal nergens last van gehad. Wat me nogal verbaasde want ze noemende vanalles op qua bijwerkingen waaronder ook wat rode stipjes. Maar hij heeft niet eens koorts gehad.

5 jaar geleden

Hier ook een week na de vaccinatie koorts gehad ervan.. verder nergens last van maar mijn dochter maakt zoizo heel vlug koorts

5 jaar geleden

Fijn dat veel kindjes weinig last hebben ervaren, die van mij ook helaas paar dagen flinke koorts 馃槩

5 jaar geleden

Hier heeft onze zoontje hem op 2 maart hem gekregen.. maar niet echt koorts gehad wel iets verhoging.. maar na 2 weken had die in eens allemaal bonte plekjes.. vooral op zn gezicht en achter het oor,, denk dat dit een reactie was van de 14 maanden prik! De huisarts kon me het niet echt vertellen!馃檮馃槒馃槃

5 jaar geleden

Mijn dochtertje had gisteren koorts (vorige week vrijdag geprikt). Zeker te weten van de vaccinatie. Gelukkig vandaag weer helemaal in orde.

5 jaar geleden

Hier ook al een paar dagen flink koorts. Heeft de prikjes vorige week dinsdag gehad.

5 jaar geleden

Hier na een week 1 dag koorts gehad, 39 graden..

5 jaar geleden

Een week na de prik hangerig en koortsig. Heeft 2 dagen geduurd.

5 jaar geleden

2 weken geleden hier de vaccinaties en gelukkig geen bijwerkingen na een week 2 nachten koorts, hangerig niet zo lekker voelen. 2 nachten paracetamol gegeven en goed doorgeslapen that鈥檚 it. Beterschapjes voor jullie zoontje. Hoop dat het snel over is!

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft 10 dagen geleden de vaccinatie gehad. De dag erna 's ochtends een beetje hangerig (was op kdv en kreeg een berichtje), na z'n middagdutje over. En nu op de 10e dag heeft hij overal rode uitslag, schrok er vanmorgen van toen ik em verschoonde, maar toen bedacht ik me dat de prikjes 10 dagen geleden waren. Het lijkt ook al wat minder rood dan vanmorgen.

5 jaar geleden

Mijn zoon heeft zijn bmr prik vorige maand gehad. Hij kreeg na 5 dagen flinke koorts en deze bleef aanhouden. Liep zelfs tegen de 40 graden. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan en hij bleek keel- en oorontsteking te hebben. Ik dacht dat de koorts van de vaccinatie kwam, maar omdat het zolang bleef aanhouden toch maar naar de huisarts. Bij twijfel gewoon even je huisarts bellen, ze kijken dan vaak even oortjes, longen en keel na.

5 jaar geleden

Onze dochter heeft 3 dagen koorts gehad 馃槥 maar als het langer dan 3 dagen is zou ik de huisarts bellen.