23 Reacties

5 jaar geleden

Tommee tippee hebben wij, met zo'n rol die je moet vervangen steeds. Maar ik ruik echt niks op het kamertje. De navulling koop ik vaak int groot bij bol.com.

5 jaar geleden

Reactie op Marian-24

Tommee tippee hebben wij, met zo'n rol die je moet vervangen steeds. Maar i ...
Doe gebruiken wij ook. Top ding, zeker een aanrader 馃憣

5 jaar geleden

Wij hebben ook een tommee tippee, ook al was ik niet echt fan van de navullingen. Je ruikt echter niks meer, en na een paar maanden is het voor mij absoluut de moeite en het geld waard. Ik zou je dit enorm adviseren.

5 jaar geleden

Mocht je twijfelen over een we too luieremmer, dan niet doen. Helpt niet echt en wij hebben 'm weg gedaan. Gooien nu gewoon de luiers in luier zakjes weg in de prullenbak in de keuken en savonds na het avondeten vuilniszak weg.

5 jaar geleden

Korbell luieremmer, heel fijn!

5 jaar geleden

Mocht je twijfelen over een we too luieremmer, dan niet doen. Helpt niet ec ...
Oh ik heb hem ook, en vind m juist super fijn! Waarom heb je zo iets van liever niet ?

5 jaar geleden

Reactie op Dodientje87

Die hebben wij ook!

5 jaar geleden

Prullenbak buiten zetten en daar de luiers in doen. Als hij vol is in de container of wegbrengen naar plek waar je de luiers kan inleveren.

5 jaar geleden

Ik gebruik een open emmer waar de luiers in gaan. De emmer staat op de gang zodat je het alleen bij langslopen beetje ruikt. Zodra de zak vol is kan die in de container. Werkt hier prima en is voor het milieu beter dan alle luiers in een los zakje gooien.

5 jaar geleden

Een wetoo ziet er mooi uit en werkt goed. Geen speciale zakken nodig vonden wij handig. Na een jaar gebruiken ruik ik wel een beetje wat na het er in draaien van de luier.

5 jaar geleden

Wij hebben ook een gewone luieremmer in de badkamer staan met lavendelgeur afvalzakjes, zolang hij niet open gaat stinkt hij niet. In loop van de dag worden de luiers erop of ernaast gelegd, en als er een tijdje niemand in de badkamer moet zijn gaat alles erin. De luiers goed strak dichtvouwen werkt ook tegen de geur (dat doen de oma's helaas niet) Als de emmer vol is doe ik het in een grote afvalemmer buiten achterin de tuin, en als die zak vol is wordt brengt m'n man die naar de ondergrondse container. Een volle zak met vooral luiers erin weegt nogal wat, dus het wegbrengen is mannenwerk.

5 jaar geleden

Wij hebben hier de diaper champ one, deze bevalt goed. Hoeven geen speciale zakken in en ziet er ook goed uit. Qua lucht merk je soms als die bijna vol is wel wat, maar zeker niet storend. Ligt ook aan wat die gegeten heeft haha 馃槄馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Dodientje87

Doe jij hier gewone vuilniszakken in? Ik ben er nog niet achter hoe...

5 jaar geleden

Wij hebben de diaper champ, werkt prima! Ik koop wel de zakken die erbij horen want met gewone zakken ruik ik wel af en toe iets. Maar die zakken zijn niet zo gek duur 馃槈.

5 jaar geleden

Reactie op Marielle-25

Nee, de korbell navullingszakken. Bij bol.com. met 1 navulling kun je best lang doen, je kunt er een knoop inleggen en met het mesje binnenin bij het deurtje afsnijden... Ik ruik bijna niks met deze emmer...

5 jaar geleden

Wij hebben ook de Korbell, bevalt erg goed

5 jaar geleden

Wij doen de luiers in het luierzakje en in de gewone prullenbak. Wij hebben ook ondergrondse containers waar niet in wordt gescheiden. Het stinkt niet. Wij hebben een luieremmer gehad, maar die stonk.. ook met de luierzakjes stonk het. In de gewone prullenbak stinkt het wonderbaarlijk genoeg niet.

5 jaar geleden

Wij hebben de luieremmer op het balkon gezet. Snelle, goedkope en enigszins milieuvriendelijke oplossing. Stank in huis weg.

5 jaar geleden

Wij hebben de Ubbi luieremmer. (Onze opvang toevallig ook zagen we later.) Echt ideaal! Hoeven geen speciale zakken in, gewoon een vuilniszak. Klepje schuif je daarna dicht en dan ruik je echt niks meer. Kan ook op een slotstand voor als je kleine wat ouder is. Lijkt qua aanschaf iets duurder, maar dat heb je er zo weer uit als je geen speciale zakken hoeft aan te schaffen :)

5 jaar geleden

Reactie op Marielle-25

Wij gebruiken ook de Korbell (wel een oud model), maar met gewone zakken, gaat prima. Ik doe de zak door de witte ring en hang de zak dan met de bovenkant over de rand van de witte ring, met een elastiek om de ring blijft de zak zitten.