22 Reacties
7 jaar geleden
@Caat dit is mijn derde zwangerschap, maar ik heb nog geen kids. Vorig jaar ben ik er twee verloren, de eerste in de 14de week en de tweede in de 10de.
Moet wel zeggen dat deze zwangerschap me qua vermoeidheid heel erg tegenvalt. Ik ben extreem moe en waar ik vorig jaar nog lekker aan het hardlopen was, wil ik nu niet meer van de bank af komen. Werk is een opgave, mijn uurtje personal training evenzo.
7 jaar geleden
Ik ben 41 en zwanger van eerste kindje. Trainde normaal 5 a 6 dagen in de week en dacht over top conditie te beschikken maar ben nu zo ontzettend moe. Niet normaal. Ben nu 5 weken waarschijnlijk. Ongelofelijk dat t zo heftig al is.
7 jaar geleden
@Caat, ik heb heel veel extra controle. Ik ben nu acht weken en heb er al drie achter de rug. Nog twee in het verschiet en inderdaad met elf weken de NIPT. Laat jij de NIPT doen?
7 jaar geleden
Reactie op chellie1977
Ik ben 41 en zwanger van eerste kindje. Trainde normaal 5 a 6 dagen in de ...
Oh zo herkenbaar! Ik voel me een ouwe sok. Hardlopen, Bootcamp, krachttraining en PT. Nu? Wandelen (hmmmm, nouja, iets dat er op lijkt), eens per week hardlopen en nog maar een keertje PT. Ik ben afgemat. “Fijn” dat ik niet de enige ben en fijn dat er meerdere ouwe zwangeren zijn. ;-)
7 jaar geleden
Ik ben afgelopen zaterdag 40 geworden, nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Mijn vierde zwangerschap, eerste kindje met mijn huidige partner samen.
Ik ben ontzettend misselijk en lig op dit moment geveld met de griep maar dag heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Verder heb ik bij die andere zwangerschappen ook altijd goed naar mijn lijf geluisterd en dat wordt het nu weer. Ik merk wel dat ik het nu veel bewuster meemaak allemaal.
7 jaar geleden
Bijna 40...38 hier... 5 weken zwanger van mijn 3de kind, 1ste kind met huidige partner ook. Bijna 20 jaar geleden was ik voor de eerste keer zwanger. Toen was ik een hele jonge moeder, mijn oudste word dit jaar 19. Mijn dochter is 9 en nu dus weer zwanger. Heel bizar eigenlijk. Ik voel me nu daardoor wel nog extra oud. Maak het wel bewuster mee nu. Minder naïef denk ik. Heb er wel heel veel zin in! Ga er nu ook extra van genieten omdat het waarschijnlijk de laatste keer is.
7 jaar geleden
Hoi. Ik ben voor het eerst mama geworden op mijn 41ste en nu ben ik 43 en 7 weken zwanger van onze tweede baby.Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die na hun 40ste nog mama worden🤗
7 jaar geleden
Ik ben ook net 40 geworden en nu 7 weken zwanger van ons tweede kindje. Heb al een zoontje van 2 jaar en 2 maanden rondlopen. Heb me voorgenomen om, in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap, nu meer rust te nemen op momenten dat ik de kans krijg want deze zwangerschap heb ik toch wel veel meer last van vermoeidheid, misselijkheid en een lage bloeddruk.
6 jaar geleden
hoi dames,
ik word in oktober 41 en ben zwanger van mijn eerste kindje..
mijn vriend heeft al een zoontje wat deze maand 7jaar word dus ik was al 2 jaar een trotse plusmama..
ik ben 13 weken zwanger en heb net de niptest gedaan..
voor de rest kan ik nog niet echt genieten vd zwangerschap door de ochtendmisselijkheid en vermoeidheid maar de tips die ik hier gelezen heb, helpen me wel.
veel liefs Anneke
6 jaar geleden
Hai,
Ik ben 41 en inmiddels 19 wk + 6 zwanger van ons eerste kindje een meisje 💖
Helaas meer over moeten geven dan goede dagen, maar zoals ze zeggen het kan erbij horen🤪.. En inderdaad moeheid speelt ook een rol, wellicht met 41 ook wel pittiger dan als je jonger bent. Maar ben al heel blij dat onze wens met mijn leeftijd is gelukt😃.. Al met al met onze kleine meid gaat alles goed :)))