30 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een spirit moederfiets

5 jaar geleden

Ik heb een cortina moederfiets.

5 jaar geleden

Ik heb van stella de fiore mamafiets. Ben ik heel erg tevreden over en maken er veel gebruik van.

5 jaar geleden

Wel in proefritten!! Van de cortina was deze top in ondersteuning!! Cortina E-U4 Raw MM420 43V black gold matt Is een middenmoter! Maar november besteld en krijg het i.p.v. febr nu in april 😆 Maarre de rest was alsof ik de ondersteuning miste en dan was die al op voluit! Heibel op miste ik kracht. Maar het is geen mamafiets. Die hebben allemaal een voor motor. Minder veilig en minder krachtig. En die ik niet heb gekocht heb ik ook getest met voorzitje en ging met mijn 1:60 helemaal goed!

5 jaar geleden

Die heeft trouwens ook een trap sensor dan voelt ie aan als er weerstand is (zoals een heuvel op ) en dan gaat ie nog soepeler

5 jaar geleden

Ik heb de Cortina E-Common Family. Super fijne fiets met middenmoter. Voldoende ruimte tussen het stuur en het zadel. Ik ben klein van stuk en kan zelfs tussen het stoeltje en het zadel opstappen.

5 jaar geleden

Ik heb de cortina common family ( niet elektrisch) heel erg tevreden over. Ik vond elektrisch niet nodig.

5 jaar geleden

Weet niet waar je woont maar zou naar een expeditie gaan zodat je de cortina’s kan testen! Zit echt veel verschil in fietsen qua comfort, kracht en sommige sturen zijn super wijd, wat ik minder ontspannen vond.

5 jaar geleden

Ik heb een elektrische Stella fiets besteld de fiore ook een mamafiets. Advies, plan een proefrit thuis en je kan nog een flink onderhandelen over de prijs. Ik heb de 2 kinderzitjes en spatscherm gratis bij gekregen en €700 van de totaalprijs nog af kunnen krijgen. Dus staar je niet blind op de vast prijzen... vaak zit er nog onderhandeling in mogelijk

5 jaar geleden

Hier alvast een idee mbt motors

5 jaar geleden

Ik heb ook de Cortina E-Common Family Elektrische mama fiets. Heb ook veel verschillende getest en proef ritjes gemaakt. Deze fietst echt super fijn en ben er heel blij en erg tevreden mee.

5 jaar geleden

Reactie op Esther90-24

Ik heb ook de Cortina E-Common Family Elektrische mama fiets. Heb ook veel ...
Ja die heb ik ook! Ook blij mee.

5 jaar geleden

Grappig over de common family Die vond ik zo botterig fietsen 😜, weinig vering , zadel ook zo hard. Maar had dat vroeger al snel met fietsen dat zadel voor mij zo hard aanvoelde. Een fiets is wat dat betreft heel persoonlijk

5 jaar geleden

Ik heb ook een cortina. Geen elektrische, vond ik niet nodig en gevaarlijk met een kind.

5 jaar geleden

Ik wil een gazelle bloom maar deze is pas in juni leverbaar helaas

5 jaar geleden

Ik heb de gazelle bloom! Echt super blij mee. Fietst heel licht en makkelijk

5 jaar geleden

Ik heb de miss grace van gazelle! Elektrisch, heerlijke fiets, groot frame waardoor er ook genoeg ruimte is met zitje!

5 jaar geleden

Heb geen moederfiets maar een elektrische bakfiets, urban arrow. Ideaal, alles kan er in. Laat de auto vaak staan.

5 jaar geleden

Reactie op Diana78

Grappig over de common family Die vond ik zo botterig fietsen 😜, weinig v ...
Ik heb een verende zadel pen erop laten zetten. En zadel kun je altijd wisselen.

5 jaar geleden

Reactie op Esther90-24

Ik heb een verende zadel pen erop laten zetten. En zadel kun je altijd wiss ...
Klopt is ook zo, maar hij was toen duurder dan die ik nu heb gekocht. Dus vond het ff niet waard. Heb voorheen altijd gezeur gehad met het vinden van de juiste zadel 😂 En zelf vond ik het minder comfortabel rijden