60 Reacties

5 jaar geleden

Ik was na 6 weken ongesteld geworden, bloeden was ook echt mega heftig. Duurde ook langer, inmiddels met de pil gestart en is het weer normaal.

5 jaar geleden

Ik was 5 weken na de bevalling (13/01) terug ongesteld. Bloeden duurt idd langer en heviger dan voorheebmn. Mijn cyclus is nog niet echt regelmatig. Voorlopig nog geen anticonceptie hier
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik was 5 weken na de bevalling ongesteld, 2de menstruatie was ik 10 dagen over tijd. De duur van de menstruatie was bij mij even lang als voor mijn zwangerschap.

5 jaar geleden

Ik had na mijn kraambloed had ik 2 dagen rust e toen weer 7 dagen menstruatie eerste 2 dagen bloed en daarna bruin verlies. En nu wacht ik bijna 3 maanden op mijn menstruatie . Gynaecoloog zegt dat het normaal is . Over 2 weken als ik nog niks heb moet ik op controle. Ben beetje bang dat ik niet meer vruchtbaar ben ofzo

5 jaar geleden

Eerste menstruatie was na 10 weken maar niet heel heftig. Dit was eigenlijk hetzelfde als voor de zwangerschap. Helaas nog geen nieuwe anticonceptie, ze zetten hier nu helaas geen spiraaltje tijdens de corona tijd.

5 jaar geleden

Beetje overdreven geen 3 maanden maar 8 weken.

5 jaar geleden

Ik was 6 weken na de bevalling alweer ongesteld voor 5 dagen en nu was ik 4 dagen later...je kan nog geen tijd op gelijk zetten. je lichaam moet weer aanpassen

5 jaar geleden

Ik ben 10 weken na de bevalling ongesteld geworden, maar dat duurde maar 2 dagen? 🤔 Niet dat ik dat erg vond maarja ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik ben nog niet begonnen met anticonceptie.

5 jaar geleden

Nog niet ongesteld geweest. Dochter is nu 13 weken, maar ik geef borstvoeding en daardoor kan ongesteldheid uitblijven. Bij de oudste was ik het pas na 6 maanden weer. Ik gebruik verder geen anticonceptie ivm borstvoeding.

5 jaar geleden

Ik ben 13 weken geleden bevallen en geef geen borstvoeding maar ben nog steeds niet ongesteld.. 😲
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik was 8 weken na de bevalling ongesteld geworden. Het duurde 4 dagen en was begonnen met de mini pil omdat ik borstvoeding geef.

5 jaar geleden

Dochter is 10wkn, minipil ivm borstvoeding en nog niet ongesteld geweest.

5 jaar geleden

Reactie op Pluisje01

Nog niet ongesteld geweest. Dochter is nu 13 weken, maar ik geef borstvoedi ...
Mag je dan geen 1 vorm van anticonceptie gebruiken als je borstvoeding geeft? Geen idee namelijk, omdat ik flesvoeding geef.

5 jaar geleden

Inmiddels 11 weken geleden bevallen, nog geen menstruatie gehad! 😥

5 jaar geleden

Eerste keer 6 weken na de bevalling, en de 2de keer weer met 10 weken. Had het totaal niet gemist🙈 dus weer netjes aan de pil omdat ze geen spiraaltje plaatsen nu.

5 jaar geleden

Dochter is nu 14 weken en nog altijd niks. Heb alleen 2 keer heel licht roze afscheiding gehad bij afvegen, maar zou dat niet echt meetellen 😅 ik geef borstvoeding dus dan is het gelukkig normaal dat het uitblijft 🤭

5 jaar geleden

Ik was weer ongesteld met 6 weken, daarna met 8 weken en nu met 12 weken weer. En ik geef gewoon borstvoeding🙈 de eerste 2 keren alleen bloedingen, maar 5 dagen en redelijk heftig en bij deze ook dr krampen erbij. Totaal niet gemist😂

5 jaar geleden

Na 5 weken werd ik voor het eerst ongesteld. (28 dagen na bevalling) Bloeden was reeds na 3 weken volledig gestopt. Nu, weer 28 dagen verder ben ik opnieuw ongesteld. Ik neem geen anticonceptie btw.

5 jaar geleden

Bloeden was de eerste keer btw echt extreem veel. Had opnieuw kraamverband nodig.

5 jaar geleden

10 weken geleden bevallen, geef ook geen borstvoeding maar ben ook nog niet ongesteld geweest.. ik heb ook pcos maar hoopte eigenlijk dat dit misschien voorbij zou zijn na de bevalling... vraag het me nu steeds meer af 😟