60 Reacties
6 jaar geleden
Ik was 5 weken na de bevalling (13/01) terug ongesteld. Bloeden duurt idd langer en heviger dan voorheebmn. Mijn cyclus is nog niet echt regelmatig. Voorlopig nog geen anticonceptie hier
6 jaar geleden
Ik was 5 weken na de bevalling ongesteld, 2de menstruatie was ik 10 dagen over tijd. De duur van de menstruatie was bij mij even lang als voor mijn zwangerschap.
6 jaar geleden
Ik had na mijn kraambloed had ik 2 dagen rust e toen weer 7 dagen menstruatie eerste 2 dagen bloed en daarna bruin verlies.
En nu wacht ik bijna 3 maanden op mijn menstruatie . Gynaecoloog zegt dat het normaal is . Over 2 weken als ik nog niks heb moet ik op controle. Ben beetje bang dat ik niet meer vruchtbaar ben ofzo
6 jaar geleden
Ik was 6 weken na de bevalling alweer ongesteld voor 5 dagen en nu was ik 4 dagen later...je kan nog geen tijd op gelijk zetten. je lichaam moet weer aanpassen
6 jaar geleden
Ik ben 10 weken na de bevalling ongesteld geworden, maar dat duurde maar 2 dagen? 馃
Niet dat ik dat erg vond maarja ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik ben nog niet begonnen met anticonceptie.
6 jaar geleden
Ik ben 13 weken geleden bevallen en geef geen borstvoeding maar ben nog steeds niet ongesteld.. 馃槻
6 jaar geleden
Ik was 8 weken na de bevalling ongesteld geworden. Het duurde 4 dagen en was begonnen met de mini pil omdat ik borstvoeding geef.
6 jaar geleden
Reactie op Pluisje01
Nog niet ongesteld geweest. Dochter is nu 13 weken, maar ik geef borstvoedi ...
Mag je dan geen 1 vorm van anticonceptie gebruiken als je borstvoeding geeft?
Geen idee namelijk, omdat ik flesvoeding geef.
6 jaar geleden
Inmiddels 11 weken geleden bevallen, nog geen menstruatie gehad! 馃槬
6 jaar geleden
Eerste keer 6 weken na de bevalling, en de 2de keer weer met 10 weken.
Had het totaal niet gemist馃檲 dus weer netjes aan de pil omdat ze geen spiraaltje plaatsen nu.
VRIEND
6 jaar geleden
Dochter is nu 14 weken en nog altijd niks. Heb alleen 2 keer heel licht roze afscheiding gehad bij afvegen, maar zou dat niet echt meetellen 馃槄 ik geef borstvoeding dus dan is het gelukkig normaal dat het uitblijft 馃き
6 jaar geleden
Ik was weer ongesteld met 6 weken, daarna met 8 weken en nu met 12 weken weer. En ik geef gewoon borstvoeding馃檲 de eerste 2 keren alleen bloedingen, maar 5 dagen en redelijk heftig en bij deze ook dr krampen erbij. Totaal niet gemist馃槀
6 jaar geleden
Na 5 weken werd ik voor het eerst ongesteld. (28 dagen na bevalling) Bloeden was reeds na 3 weken volledig gestopt. Nu, weer 28 dagen verder ben ik opnieuw ongesteld. Ik neem geen anticonceptie btw.
6 jaar geleden
Bloeden was de eerste keer btw echt extreem veel. Had opnieuw kraamverband nodig.