20 Reacties

5 jaar geleden

Herkenbaar! 馃檲 Geen idee wat dit inhoud.

5 jaar geleden

Onze zoon van 8,5 maand doet het ook. Dus zijn er in ieder geval 2 馃槀馃槀

5 jaar geleden

Hier ook 1 maar dan over zn hele gezicht zodat al zijn eten ook over al zit 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Lisaamandamanon

Hier ook 1 maar dan over zn hele gezicht zodat al zijn eten ook over al zit ...
Jaaa doet ie ook hoor. En dan wordt het eten droog en blijft het lekker in zn haren hangen 馃ぃ

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! 馃ぃ

5 jaar geleden

Hier vooral tijdens het pap eten, daarna zit hij er ook echt helemaal onder.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Zeker fijn met pap of yoghurt 馃檴馃槆

5 jaar geleden

herkenbaar ! mijn zoontje doet dat ook 馃ぃ

5 jaar geleden

Liever in de ogen.. mijne wrijft tegen z鈥檔 mond, en daarna lekker overal met z鈥檔 handen alles uitsmeren. Een grote bende! Gelukkig zit hij vast in z鈥檔 stoel en hebben we doekjes 馃槄

5 jaar geleden

Ja doet de mijne ook. Laatst met kiwi. Ja dat voelde niet lekker馃

5 jaar geleden

En ik maar denken dat zij moe is! Hier dus ook in oogjes wijven..

5 jaar geleden

Jaaaaa dit isss zo herkenbaaar als ze het borsje ziet om te eten gelijkk gaan ze wrijfen en daarna alles uitmeren 馃ぃ

5 jaar geleden

Heeeel herkenbaar! En dan vooral ook vanuit de mond langs de ogen. Laatst moest ik na de stampot andijvie aardig boenen 馃槄

5 jaar geleden

Hier ook regelmatig aan het wrijven in de ogen, oren hahaha Van stroop tot avondeten 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Diana78

Hier ook regelmatig aan het wrijven in de ogen, oren hahaha Van stroop tot ...
Wat een schatje 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Kiki

Wat een schatje 馃グ
Dankjewel!! 馃槂

5 jaar geleden

Hahah mijn dochter doet dit ook! Ze zit altijd helemaal onder

5 jaar geleden

Ja, dat doet de mijne ook. Kleine haarvatje in haar ooglid is ontstoken geraakt. Haar gezicht ben ik daarna goed blijven wassen en de handjes ook Is vanzelf over gegaan.

5 jaar geleden

Deze jonge man doet het heel veel.. tot huilend toe.. ook als hij slaapt .. ik had gelezen dat ze dan bezig zijn met tandjes.. Ga ik maar vanuit.. https://www.ikkeben.nl/t/wrijven-in-gezicht/28500 Hier had ik het gevonden.

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat ook! Oh bah.. soms vind ik t zo vies he 馃槀 Maar ik denk toch dat het een beetje komt van moeheid. Mijn zoontje is ooo regelmatig net wakker als hij wat eten krijgt, en wrijft dan ook in zn oogjes. Ik kan me voorstellen dat het voor die kleintjes allemaal best inspannend is, heel veel nadenken en daar word je gewoon moe van! Niet persee slaperig moe, maar meer even lui moe en hoofd moe. Vaak is dat dan ook zo weer over als het bordje leeg is en er weer gewoon domweg gespeeld kan worden. Maar dat denk ik hoor, ik ben geen deskundige, alleen een moeder 馃お