19 Reacties

4 jaar geleden

Deze is super

4 jaar geleden

Wij hebben deze, de plank kan nog omlaag als ze groter is 😅 ik weet niet of met armleuning bestaat ivm de bewegingsvrijheid. Ze heeft hem voor Sinterklaas gekregen van schoonouders. Bij bol.com heet hij Minerakids® 0-6 jaar Montessori Learning Tower | Leertoren | Antraciet/Hout Leertoren | Keukentoren | Leer toren keukenhulp | kindertrap | Interactief leren | Educatieve spellen | Baby peuter opstapje.

VRIEND

4 jaar geleden

Ziet er zo leuk uit maar ik denk dat mijn kind er binnen 2 seconden weer uit wil. Kleine drukte maker. Waarvoor gebruiken jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op Puckje

Ziet er zo leuk uit maar ik denk dat mijn kind er binnen 2 seconden weer ui ...
Kan die meehelpen champignons snijden enzo. Kinder mes erbij besteld. Best lang zoet ermee

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op wenkbrauw

Kan die meehelpen champignons snijden enzo. Kinder mes erbij besteld. Best ...
Oh god dat lijkt me gezellig maar zie ik ons meisje niet doen haha. Wellicht als ze iets ouder is. Leuk idee in ieder geval

4 jaar geleden

Ik lees even mee. Mijn zoon helpt ook graag in de keuken en wilt graag meekijken maar met 2 jaar is koken met 1 hand e peuter tillen niet meer te doen. Ik zoek ook zoiets 😃

4 jaar geleden

Je kan ze ook zelf maken met w ikea krukjes. Ga het zo even opzoeken. Scheelt flink wat geld

4 jaar geleden

Reactie op Manonn1994

Je kan ze ook zelf maken met w ikea krukjes. Ga het zo even opzoeken. Schee ...

4 jaar geleden

Deze zelf gemaakt, idd een ikea-hack. Echt het meest gebruikte ding in het huis: onze dochter komt altijd daar staan als we iets in de keuken doen, echt heel gezellig. Heeft dan haar eigen pannetjes om te koken. We hebben em in gebruik sinds ze 14maanden is, nu is ze 2. Ik kan wel aanbevelen het te schilderen, dat onbewerkte hout krijg je nooit schoon.

4 jaar geleden

Reactie op Mhvw

Deze zelf gemaakt, idd een ikea-hack. Echt het meest gebruikte ding in het ...
Ik ben er toevallig ook mee bezig! Wat voor extra versteviging heb je onder de pootjes gezet? Kan het niet goed zien op de foto ☺️. Dank je!

4 jaar geleden

Reactie op Baby-2020-

Ik ben er toevallig ook mee bezig! Wat voor extra versteviging heb je onder ...
Het zijn plastic voetjes om de voorste pootjes die ervoor zorgen dat het stoeltje niet naar voren kantelt als het niet ergens tegenaan staat. Ik heb ze in Duitsland bestelt. Ben er alleen niet zo blij mee, het werkt niet echt en ik kan er geen anti-slip onder doen. Wat wel goed werkt is een lat onder de pootjes van achter naar voor eronder te doen en die een stuk naar voren uit laten steken. Dat heeft een vriendin gedaan en het blijft heel stevig staan. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Mhvw

Het zijn plastic voetjes om de voorste pootjes die ervoor zorgen dat het st ...
Oh ja goeie, thnx!

4 jaar geleden

Ik heb deze, maar dan de uitklapbare variant. Dat uitklappen tot een tafel/zitje doe ik in de praktijk nooit. Maar dit opstapje gebruiken we dagelijks, sinds m’n zoontje kan klimmen (met ongeveer een jaar). Hij gebruikt het zelf door de hele huiskamer/keuken om dingen te pakken, handen te wassen, helpen met koken, kijken of er wat te snaaien valt. Hij is vrij licht, waardoor hij m makkelijk kan schuiven (hij is nu bijna 2). Heb er wel viltjes onder geplakt. https://mobiel.kinderwonderland.nl/kind/learning-tower/learningtower-zwart

4 jaar geleden

Reactie op Krizz

Ik heb deze, maar dan de uitklapbare variant. Dat uitklappen tot een tafel/ ...
Ik zit idd te twijfelen over deze, de versie die jij hebt. Lichtheid ervan lijkt me handig, alleen het lijkt wel erg fragiel op de foto. Alsof het zo kan omvallen, ook als het kind iets te veel op 1 kant leunt. Wat is jou ervaring daarmee?

4 jaar geleden

Reactie op Mhvw

Het zijn plastic voetjes om de voorste pootjes die ervoor zorgen dat het st ...
Wij hebben het latje dat van het bovenste krukje niet gebruikt wordt (om beter in en uit te kunnen), horizontale voetjes gemaakt tegen het kantelen.

4 jaar geleden

Reactie op Mama Milan

Ik zit idd te twijfelen over deze, de versie die jij hebt. Lichtheid ervan ...
Ik vind m niet fragiel, hij is echt wel stevig. Ik verwacht wel dat ie omvalt als je kind enorm gaat leunen naar de zijkant. Dat zal met anderen wellicht minder snel gebeuren, maar uiteindelijk met alle modellen. Maar ik ben over het algemeen er altijd bij en m’n zoontje weet dat hij m ergens tegen aan moet zetten. En t is ook een stukje bewustwording bij je kind. Mijn zoon probeerde laatst z’n krukje te gebruiken om op t aanrecht te klimmen… daar hebben we een goed gesprek over gevoerd 😉 hij weet dat t niet mag, net als gekke capriolen uithalen. Maar goed, niet elk kind zal zo goed luisteren.