18 Reacties

VRIEND
3 jaar geleden
200x90 1 persoonsbed met uitvalbescherming. Bij Beterbed hebben ze erg fijne voor een leuke prijs (bedden heten Jip en Puck).

VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Rosie11
Het lijkt me nog zo groot zo'n 1 persoonsbed😅
Eerste keer dacht ik dat inderdaad ook. Oudste is met 20 maanden over gegaan op een groot bed ivm nr. 2 die op komst was. Maar ze groeide er snel in en sliep heerlijk rustig. Voordeel is dat je de uitvalbescherming er rustig aan af kan halen (oudste heeft nu alleen nog een laag balkje) en uiteindelijk kan deze eraf en heb je een gewoon bed waar je kind iig de basisschool tijd wel mee door kan. Peuter/kleuter bed zit je over een paar jaar weer naar iets te zoeken plus heb je weer aparte maat beddengoed voor nodig.

3 jaar geleden
Wij hebben een Peuterbed gekocht, die krijgen we vrijdag binnen. Ik vind een juniorbed gelijk zo groot. Ja het is vervelend dat je over een tijd weer moet kijken naar een ander bed + beddengoed, maar dat heb ik er voor over. Daarbij vind ik het ook erg fijn dat je bij een Peuterbed de bescherming er omheen nog hebt. Lijkt me toch ook een vertrouwd gevoel voor m’n zoontje.

3 jaar geleden
Van petit amelie. 140x70. Wij vonden het ook lastig. Wilde eigenlijk al 200x90, maar dacht dat tegen de tijd er een groter bed nodig is, het misschien leuk is om deze samen met ons zoontje uit te zoeken

3 jaar geleden
Reactie op MichellevVeggel
Van petit amelie. 140x70. Wij vonden het ook lastig. Wilde eigenlijk al 200 ...

Even het bed andersom, omdat ik toch bang ben dat hij eruit valt. En hoog ingestopt, omdat hij het anders koud krijgt. Hij ligt altijd met zijn hoofd tegen het hoofdbord.

3 jaar geleden
Reactie op MichellevVeggel
Van petit amelie. 140x70. Wij vonden het ook lastig. Wilde eigenlijk al 200 ...

Ik had inderdaad ook 1 van petit ameli gezien. Valt qua prijs ook wel mee. Met oog op de toekomst, wellicht een 2 kindje, als we er aan toe zijn.
Opzich is dit wel goed in verhouding. Instap zal ook wel iets minder hoog zijn als een groot bed

VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Ess1407
Zelf gemaakt gewoon normale 1 persoonsbed 90x200

Wat leuk!!

3 jaar geleden
Reactie op Rosie11
Ik had inderdaad ook 1 van petit ameli gezien. Valt qua prijs ook wel mee. ...
Klopt. Sommige prijzen zijn echt belachelijk.
Ons zoontje kan makkelijk over de verhoging heen klimmen

3 jaar geleden
Wij hebben het bedje tweedehands gekocht. Waardoor de prijs mee viel. Wel nieuw matras gekocht.
Maat 70×160, dus wel wat groter dan die van petit amelie. Zodat ze er niet al te snel uitgroeit.
Maar steeds een 'nieuw' bed is natuurlijk ook leuk voor een kind, ipv nu meteen een grote kopen. En nog redelijk betaalbaar te houden als je voor tweedehands gaat.

VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Melxxx
Even een vraagje. Hoe pakken jullie het aan met deurklinken, veiligheidshek ...
Traphekje bovenaan de trap en ze kan nog niet bij de deurklink 🤭

3 jaar geleden
Reactie op Melxxx
Ja idd traphekje en deur in het slot/kan nog niet bij de deurklink. Maar ze is de allereerste avond 1x uit bed gegaan, dat zagen we op de babyfoon, hebben haar terug in bed gelegd en sindsdien blijft ze braaf in bed, wel roepen/ huilen als ze wakker is en iets nodig heeft of eruit wil

3 jaar geleden
Reactie op Melxxx
Wij hebben iets voor de trap. Ons zoontje krijgt helaas de deur open. Ook fijn als hij straks zindelijk is

3 jaar geleden
Wij hadden een meegroei bedje van baby park. Werkt perfect! 1x eruit gevallen, maar is niet hoog en er lag een grote knuffel op de grond.