16 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb het nu behoorlijk erg. Voorhoofd, bovenlip en neus. Vanwege zeer veel bloedverlies bij de bevalling loop ik nog steeds bij een arts. Hormoonkwestie zegt hij. Dit kost heel veel tijd helaas

6 jaar geleden

Ja hier ook in m’n gezicht, lijkt alsof ik m’n make up niet fatsoenlijk heb gedaan🤷🏼‍♀️ uurtje in de zon was niet verstandig, dus dat laat ik deze zomer maar even achterwege sowieso😪

6 jaar geleden

Smeren jullie wel met factor 30/50 als je in de zon/naar buiten gaat? Dat scheelt al een hoop!!

6 jaar geleden

Reactie op Berberrr9

Smeren jullie wel met factor 30/50 als je in de zon/naar buiten gaat? Dat ...
Ja met 50 elke keer...helpt niet 😕

6 jaar geleden

Reactie op Berberrr9

Smeren jullie wel met factor 30/50 als je in de zon/naar buiten gaat? Dat ...
Nee heb factor 20 gebruikt omdat de pigmentvlekken me nog niet zo waren opgevallen aan de zijkanten van m’n gezicht... niet zo bij stilgestaan. Voortaan dus de zonnebrand van de kids gebruiken😅

6 jaar geleden

Tsja factor crème 125 met ook gelijk een lichte foundation kleurtje erin ( natuurlijk van kleur ) en veel petjes dragen! En wil ook nog wel eens de crème van mijn dochter pakken 😅lekkere witte factor 50, dan camoufleert het ook mijn vlekken ;) En anders ooit cosmelan behandeling doen maja valt onder “peeling” toen was het helemaal weg!! Dure en heftige behandeling maar na 1 behandeling al weg! 10 uur thuis een bruine masker op gekregen en daarna als een rode aardbei door het leven en vervelling daarna 😅

6 jaar geleden

Na 1 masker al verdwenen en ook voor mensen met acne of de fijne lijntjes

6 jaar geleden

Resultaat na alle behandelingen ( totaal 2 gehad (

6 jaar geleden

Gebruik nu deze voor de bescherming! Bij een kliniek!

6 jaar geleden

Reactie op ameline19

Ja met 50 elke keer...helpt niet 😕
Heel goed! Ik denk dat je misschien wel erger hebt voorkomen. Wat je nu nog meer kunt doen, behalve zo'n peeling durf ik niet te zeggen. Het is waarschijnlijk hormonaal, het kan dus vanzelf weer verdwijnen, maar dat is helaas niet altijd het geval. Sterkte!

6 jaar geleden

Reactie op Diana78

Resultaat na alle behandelingen ( totaal 2 gehad (
Merci voor je reactie!!

6 jaar geleden

Ja ik ook erg nu! Terwijl ik me altijd in smeer met factor 50. Toch hormonen...schijnt

6 jaar geleden

Reactie op ameline19

Merci voor je reactie!!
Ik heb ook het idee net als bij mezelf dat vele situaties invloed hebben. Hormonen, slaapgebrek en stress

6 jaar geleden

Reactie op Diana78

Ik heb ook het idee net als bij mezelf dat vele situaties invloed hebben. ...
Nu ook nog? Na de behandeling?

6 jaar geleden

Reactie op ameline19

Nu ook nog? Na de behandeling?
Ja door ja hormonen en zon kan het altijd weer keihard terugkomen. Heb mezelf altijd beschermd en een petje op. Kan ook beschadiging van de huid zijn. ( misschien door vroeger minder beschermd te hebben ) Zit vaak ook al dieper dan de opperhuid denk ik..