26 Reacties

5 jaar geleden

Hi, van de h&m en Hema zijn fijn

5 jaar geleden

Hema en zeeman!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

C&A is mijn favoriete winkel voor baby kleding. H&M vlak erachter

5 jaar geleden

Ik heb ze altijd van de hema, super fijn! Sinds kort ook van het merk Feetje, iets duurder, maar daar gaat mijn voorkeur toch wel het meest naar uit.

5 jaar geleden

Feetje en zeeman 🙂

5 jaar geleden

Feetje idd ! En laatst een heel leuk boxpakje gevonden bij de zara, valt gelukkig ook wat ruimer

5 jaar geleden

Reactie op Meid30

Ik heb ze altijd van de hema, super fijn! Sinds kort ook van het merk Feetj ...
Ja feetje vind ik ookwel fijn maar je had een lijn die 20 euro koste maar die kan ik niet meer vinden 😔

5 jaar geleden

De onesies van H&M vinden wij fijn. Voor de winter feetje pyjama inderdaad. Voor de zomer deden we gewoon romper met lange mouw of korte mouw.

5 jaar geleden

De onesies van H&M vinden wij fijn. Voor de winter feetje pyjama inderd ...
Thanks!

5 jaar geleden

Feetje en de onesies van de Zeeman gebruiken we als pyjama 🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Zeeman of Primark

5 jaar geleden

Wij hebben van feetje en van de zeeman.

5 jaar geleden

Hema en zeeman 😊

5 jaar geleden

H&M

5 jaar geleden

Feetje en Prenatal

5 jaar geleden

Ik vind noukies en Woody geweldig. En als je wat goedkoper wilt ben ik ook enorm fan van de Zara

5 jaar geleden

Hema, feetje, zeeman. Van de kruidvat bambino ook gehad naar die vallen raar vind ik.

5 jaar geleden

Wij hebben die van Feetje en Hema of Zeeman. Die van Feetje zit super fijn. Van de Hema heb ik de zomer pyjama en Zeeman voor mijn oudste Paw Patrol pyjama 😉

5 jaar geleden

Ik bestel ze bij Zalando van name it Lekker zacht! Primark zijn ze ook fijn!

5 jaar geleden

Ik ben fan van Carter’s (via Zalando)