8 Reacties

5 jaar geleden

Hier had onze jongen dat ook. Achteraf bleek de 5de of 6de ziekte (kweet niet meer juist de welke) in de creche te zitten.

5 jaar geleden

Wij hebben het ook! Onze zoon is 4 dagen heel erg ziek geweest en nu komen de rode vlekken. Het is indd een kinderziekte. Het heet de zesde ziekte. Op Google staat genoeg info hierover.

5 jaar geleden

Reactie op Sadien

Wij hebben het ook! Onze zoon is 4 dagen heel erg ziek geweest en nu komen ...
Net opgezocht! Mercikes. Staat wel dat ze eerst hoge koorts hebben en nadien vlekjes. Hij heeft geen koorts gehad voordien, maar nu heeft hij wel 38,3. Soit beetje afwachten dus..

5 jaar geleden

Reactie op sva_92

Net opgezocht! Mercikes. Staat wel dat ze eerst hoge koorts hebben en nadie ...
Oké, bij ons heeft hij wel hoge koorts gehad en niet willen eten. Maar de vlekjes van je foto lijken het zelfde te zijn. Onze dokter had wel aangegeven dat sommige kinderen het veel milder hebben. Indd maar even afwachten. Succes!

5 jaar geleden

Dank je voor de reacties! Ik denk wel dat ik de oorzaak ongeveer weet.. ons zoontje heeft vorigeweek donderdag vaccinatie bof/mazelen/rode hond gekregen.. misschien kan dit de oorzaak zijn.

5 jaar geleden

Reactie op sva_92

Dank je voor de reacties! Ik denk wel dat ik de oorzaak ongeveer weet.. ons ...
Mijn dochtertje heeft in de periode na dit vaccin ook een dag vlekjes gehad op haar buik. Dag erna trok het weer weg. Ook een beetje lichte koorts gehad

5 jaar geleden

6e ziekte waarschijnlijk!

5 jaar geleden

Ons zoontje had hier 2 dagen last van en ervoor flinke koorts gehad..idd de 6e ziekte gaat vanzelf over