Dag iedereen
Sinds een dag of twee eet onze 13 maanden oude kleine man slecht en hij heeft sinds vandaag ook allemaal rode vlekjes op buik. Je kan ze wel wegdrukken. Hij speelt flink en is super actief.. maak me wel zorgen over die plekjes.
Kinderziekte? Nog iemand dit voorgehad met zijn/haar kindje?
Wij hebben het ook! Onze zoon is 4 dagen heel erg ziek geweest en nu komen de rode vlekken. Het is indd een kinderziekte. Het heet de zesde ziekte.
Op Google staat genoeg info hierover.
Wij hebben het ook! Onze zoon is 4 dagen heel erg ziek geweest en nu komen ...
Net opgezocht! Mercikes. Staat wel dat ze eerst hoge koorts hebben en nadien vlekjes. Hij heeft geen koorts gehad voordien, maar nu heeft hij wel 38,3.
Soit beetje afwachten dus..
Net opgezocht! Mercikes. Staat wel dat ze eerst hoge koorts hebben en nadie ...
Oké, bij ons heeft hij wel hoge koorts gehad en niet willen eten. Maar de vlekjes van je foto lijken het zelfde te zijn.
Onze dokter had wel aangegeven dat sommige kinderen het veel milder hebben. Indd maar even afwachten. Succes!
Dank je voor de reacties! Ik denk wel dat ik de oorzaak ongeveer weet.. ons zoontje heeft vorigeweek donderdag vaccinatie bof/mazelen/rode hond gekregen.. misschien kan dit de oorzaak zijn.
Dank je voor de reacties! Ik denk wel dat ik de oorzaak ongeveer weet.. ons ...
Mijn dochtertje heeft in de periode na dit vaccin ook een dag vlekjes gehad op haar buik. Dag erna trok het weer weg. Ook een beetje lichte koorts gehad