Hallo, het is me vandaag de eerste keer opgevallen dat als ik mijn zoontje ophef (uit zijn wuppertje of eetstoel) dan kraakt zijn rugje wat. Hij reageert er niet op, dus zal wel geen pijn doen. Volgens internet is dit de vorming van het kraakbeen. Heeft iemand van jullie dit ook al tegengekomen?
Ja dat heb ik ook al een paar keer opgemerkt, maar ik dacht dat het zijn schoudertjes waren die ik wat hoor kraken. Alsof er iets bovenin z鈥檔 rug/schouders eventjes heen en weer schiet...
Dat had mijn oudste dochter heel vaak als ze aan het groeien was. Dan zei ik altijd 'zo, weer een centimeter gegroeid'. Ze groeide dan namelijk ook echt hard 馃槀. Ze leek er inderdaad verder geen last van te hebben, maar ik vond het wel een beetje engig soms 馃檲
Ja same, schoudertje. Al heel lang, heb het toen ook aan de kinderarts bij het cb gevraagd en die zei dat het geen kwaad kon, iets met groeien inderdaad 鈽猴笍
Aha! Ik hoor ook wel eens het schoudertje zachtjes krakken. Maar ze lijkt niks te hebben.( Dacht al dat ik misschien iets fout had gedaan, haha. Fijn dit :))