76 Reacties

6 jaar geleden

Kruidvat eigen merk?

6 jaar geleden

Welke maat heb je

6 jaar geleden

Maatje groter gebruiken! Doen wij ook voor de nacht en sindsdien niet meer doorgelekt!

6 jaar geleden

Ik gebruik de luiers van de Lidl! Zijn prima luiers en mijn zoontje lekt niet door.

6 jaar geleden

Ik weet niet of ze die nog verkopen.. Maar inlegluiers? Lijkt een soort maandverband.

6 jaar geleden

Kruidvat luiers!

6 jaar geleden

Bij ons net hetzelfde :(. Ik volg je bericht!

6 jaar geleden

Hoi, met me zoon ook wel gehad, ik gebruik nog de babydry van pampers het ligt eraan hoe laat hij naar bed gaat maar als ie vroeg gaat check ik nog even als ik naar bed ga, en dan verdroog ik hem nog een x.. hij merkt er bijna niks van.. kronkelt een beetje en slaapt daarna verder als een roosje.

6 jaar geleden

Reactie op Rosie11

Welke maat heb je
Maat 2

6 jaar geleden

Misschien een idee om een luiermaat groter aan te doen voor de nacht. Onze zoon is 18 weken weegt 6600 gram en krijgt snacht maat 4 aan. Die is vanaf 7 kilo

6 jaar geleden

Reactie op lidiadejong

Maatje groter gebruiken! Doen wij ook voor de nacht en sindsdien niet meer ...
Heb ik ook aan gedacht maar dan verzuipt ze wel echt in de luier 馃檲

6 jaar geleden

Wij hebben voor de nacht een andere luier van bon bebe die heeft andere maten. Sindsdien droog!

6 jaar geleden

Ik ben overgestapt naar Kruidvat luiers echt een uitkomst! Houd het veel langer vol

6 jaar geleden

Je kunt Pampers Premium Protection nappy pants proberen, die gebruik ik ook voor mijn dochtertje (4mnd), maar wellicht kun je haar tussentijds verschonen, om de 4 uur ofso, dat doe ik en werkt prima. Heel onprettig als je kleintje met zo'n volle luier moet slapen.

6 jaar geleden

Wij hadden een gelijkaardig probleem. Ons zoontje beweegt bovendien ook veel in zijn slaap. Voor ons zijn de baby dry nappy pants de oplossing. We gebruiken wel al maat 4 ook al zou hij eigenlijk nog maat 3 kunnen dragen.

6 jaar geleden

Reactie op Reneeg-24

Misschien een idee om een luiermaat groter aan te doen voor de nacht. Onze ...
Ze heeft nu maat 2, weegt ook nog maar 5.5 kilo, ze is wat kleiner dan de gemiddelde baby

6 jaar geleden

Hoi patricia, hier t zelfde probleem gehad paar weken geleden, toen eerst ander merk geprobeerd( had ook pampers) hielp niet.. toen maat groter snachts aan gedaan van kruidvat merk en opgelost ! Xx

6 jaar geleden

Maat groter voor de nacht indd, lijkt ineens erg groot vergeleken de normale luiers voor overdag maar gegarandeerd dat ze een droge nacht heeft ! 馃槂

6 jaar geleden

Die van mij is ook echt nog een kleintje, welke maat qua kleding heeft ze nu? Lauren van ons zit nu in 56/62 en we dragen maatje 3 van Kruidvat is wel wat ruimer maar vangt meer op

6 jaar geleden

Hier hadden we hetzelfde. Het enige wat bij ons werkt is 2 babydry luiers over elkaar aan doen. Wel moet je dan een beetje knutselen, de binnenste luier moet je namelijk de buitenste laag eraf halen. Vind het moeilijk uitleggen haha maar puur alleen het plastic laagje, anders zit je bij die vervelende korrels.. De luier kan dan dubbel zoveel plas opvangen dus is mijn zoontje altijd volledig droog. 馃憦馃徑馃挭馃徑 Toevallig waren hier gisteren de baby dry op, gebruik voor overdag de Kruidvat luiers maar daar lukte het niet mee. Wanneer je daar het buitenste laagje af wil halen zit je namelijk direct op die chemische korrels. Het is dus even knutselen en frutten maar het werkt wel 馃槄. Mocht er iemand een makkelijkere tip hebben dan hoor ik het graag 馃槀