17 Reacties
5 jaar geleden
Heb even mijn schoonzus gevraagd haar dochter heeft het ook gehad. Zal er even een foto bij doen dit is wat goed heeft geholpen zegt ze en kan je gewoon bij de apotheek kopen.

5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft het ook al heel lang en niks helpt! Kan nu ook niet bij de huisarts terecht ivm Corona is ik lees mee
5 jaar geleden
Hier over enkele weken ook schimmelinfectie en hielp niet met sudocreme. Enkel met daktarin creme is het weggegaan.
5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft het ook al heel lang en niks helpt! Kan nu ook niet bij ...
Hoezo niet bij de huisarts? Die kan je toch gewoon bellen? Huisarts laat weten of het nodig is om langs te komen :)
5 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit ook heel erg gehad, allemaal rode blaasjes over haar schaamlippen en naar achter. Ik moest toen 3 weken met dakatrin smeren. Gewoon te koop bij de Kruidvat of supermarkt. De huisarts zei :vaak is na 2 weken de schimmel weg en zie je er niks meer van, maar dan moet je 1 week door blijven smeren omdat de schimmel dan nog wel onder de huid zit, en anders zo weer terug komt.
5 jaar geleden
Hier heel lang gesukkeld en veel zalfjes gekregen (even verbetering en kwam snel terug), niets hielp. Uiteindelijk zelf eens veranderd van merk luiers (pampers) en alles was meteen ok..Jammer dat ik dat advies dus niet eerder kreeg, ik had er zelf niet bij stilgestaan dat het ook een reactie op een bepaald merk luiers kon zijn..(want gebruikten dit merk al enkele maanden van mij haar geboorte)
5 jaar geleden
Wij kregen het advies van de huisarts om een dun laagje miconazolnitraat cr猫me te gebruiken en daaroverheen talkpoeder te doen. Het moet goed schoon en droog blijven.
5 jaar geleden
Kokosolie en zo vaak mogelijk even bloot laten lopen denk ik (en plas opruimen ja 馃槉)