19 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Wij hebben alleen maar antislip sokjes van bambino en Nijntje. Die blijven super goed zitten. De rest glijdt van zijn voetjes af en slofjes enzo vindt hij maar helemaal niks.
5 jaar geleden
Voor binnen heb ik handgemaakte lerenslofjes van SKO - Babyshoes & more (FB). Je kan deze helemaal naar eigen smaak/ maat samenstellen. Zie foto de slofjes die ik laatst maar eigen smaak liet maken voor onze kinderen. Voor buiten (op de fiets oid) heb ik wollen slofjes van cosilana met anti slip.

5 jaar geleden
Die fleece slofjes van Lodger voor binnen en de leren slofjes ook van Lodger voor buiten.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Miryy
Die vinden wij ook het beste. Tot nu toe alleen bij de Kruidvat (bambino en ...
Nee, heb ik ook gezocht. Mijn stiefmoeder komt altijd met een hele bundel Nijntje sokken aan, maar geen idee eigenlijk waar ze die altijd vandaan heeft. Moet ik eens aan d'r vragen ...
5 jaar geleden
Ik heb leren slofjes gekocht van Babypatta. Heb er heel blij mee! Blijven goed zitten bij m’n zoontje die normaal binnen 5 min z’n sokken kwijt is. En ze hebben heel veel leuke designs.

5 jaar geleden
Ik ben ook aan het twijfelen om slofjes te kopen, omdat het er zo leuk uitziet. 😄 maar ik ben bang dat het de ontwikkeling juist kan belemmeren of niet? En voor de warmte hoeft het niet, binnen zijn sokjes genoeg en buiten heeft hij een voetenzak..
Wat was jullie reden om ze aan te doen?
5 jaar geleden
Ik ben ook aan het twijfelen om slofjes te kopen, omdat het er zo leuk uitz ...
Bij mij voor grip bij het gaan staan en rondkruipen. Lang niet alle sokjes hier hebben van die antislip eronder bij ons. En het is niet altijd super warm in huis. Alles heel warm stoken in een oud groot huis is al snel 100 euro per maand erbij. Dan doe ik liever een trui en sloffen aan.
5 jaar geleden
Wij hebben sokjes van Nike met anti slip en Z8 sokken omdat die goed blijven zitten. Wij hebben geen slofjes. Schoentjes van Nike, Adidas enz. Maar hij loopt hier niet op.
5 jaar geleden
Reactie op Mama van Tobi
Bij mij voor grip bij het gaan staan en rondkruipen. Lang niet alle sokjes ...
Ja, dan begrijp ik het wel. Wij hebben vloerverwarming dus daar hoef ik het dan niet voor te doen.
Voor grip idd wel.
5 jaar geleden
Voor de ontwikkeling is het beter om in huis sokken met antislip te dragen. Zolang kindjes nog niet fatsoenlijk lopen, is het dragen van sokken het beste. Mijn kindje draagt ook sokjes van Bambino van Kruidvat. En buiten de deur kun je, je kindje gevoerde slofjes laten dragen.
5 jaar geleden
Reactie op Mimi 81
Mij is altijd geleerd om kinderen zo lang mogelijk blootsvoets door het hu ...
Klopt, het beste op blote voeten.
Daar bedoelen ze eerder mee, geen schoentjes.
Sokjes en schoentjes is een heel groot verschil voor de ontwikkeling.
Je wil immers ook niet dat je kleine koude voetjes heeft.