5 Reacties

vorig jaar

Ik zou zeker geen pamper meer aan doen! Hier ook een kindje van dezelfde datum is die nu tegenwoordig ongelukjes heeft op school. Ik zou sowieso vlak voor het slapen gaan niet een hele beker vol geven of je moet hem meteen na een uurtje al naar de wc doen. Wij brengen ons kind naar de wc als 1 van ons later op bed gaat of als ze erg onrustig wordt. Niet boos worden maar aangeven dat het kan gebeuren en aangeven dat hij gewoon naar de wc kan.

vorig jaar

Daarbij kunnen het ook periodes zijn, vervelend voor ons maar moeren we even doorheen.

vorig jaar

Reactie op Melliex

Ik zou zeker geen pamper meer aan doen! Hier ook een kindje van dezelfde da ...
Nee kwaad maak ik me niet en hij zegt 10000x sorry mama. Vanavond gaan we het potje op de kamer zetten maar hij plast in zijn slaap zegt hij... als wij gaan slapen en hem dan even naar de wc brengen is niet echt een optie want zus slaapt ook op die kamer. Gelukkig verhuizen we wel binnen 2 maand en hebben ze elk hun kamer... als ik hem geen drinken geef als hij in bed gaat dan wilt hij niet slapen...

vorig jaar

Reactie op 1kiekeboe1

Nee kwaad maak ik me niet en hij zegt 10000x sorry mama. Vanavond gaan we h ...
Je kan het een beetje drinken geven en ik zou hem wel naar de wc doen na een paar uur, dat helpt enorm en dan krijgt hij ook meer dat gevoel. Hij zal ook niet naar het potje gaan denk ik, daarbij is hij 4,5 jaar dus zou gewoon de wc doen en geen potje

vorig jaar

Reactie op Melliex

Je kan het een beetje drinken geven en ik zou hem wel naar de wc doen na ee ...
Ik ga het vanavond eens proberen bedankt 馃榾