22 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb op het moment de sokjes van de zeeman met antislip op de onder kant 4 voor 2.99 geloof ik en die zakken niet af kunnen niet tegen sok uittrekkende baby's haha

5 jaar geleden

Ik heb laatst wat hogere sokken soort kniekousjes gekocht bij de Hema, hele leuke met oortjes! Ik vond ze heel erg leuk maar ze zijn ook nog eens super fijn en zakken niet af 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik heb goed van de prenatal

5 jaar geleden

Zeeman, Bambino en vd Hema bevallen hier het beste. Alhoewel ik nog geen sokken heb ontdekt die bestand zijn tegen kleine handjes die ze altijd razendsnel eraf weten te krijgen. 🤣

5 jaar geleden

Bambino sokjes van de Kruidvat.

5 jaar geleden

Hier kniekouskes to the rescue (voor mijn zoontje een hele collectie kleuren aangeschaft) werkt hier prima 😅

5 jaar geleden

Bambino van Kruidvat, super fijn en ook nog anti slip 😉

5 jaar geleden

Ik zie hieronder dat jullie het hebben over kniekousen. Spannen die dan niet te hard aan de benen? Bij mijn dochter spannen die al aan haar enkels en vind het dan zielig wanneer ik dan die spanstreepjes zke op haar huid. Heb nog geen goede oplossing gevonden naast kousen die wat los zijn bovenaan maar die komen er dan ook heel snel af..

5 jaar geleden

Bambino, hier krijgt ie deze ook niet zo snel uitgetrokken.

5 jaar geleden

Z8 en Nike met anti slip werkt hier perfect!

5 jaar geleden

Zoals de meeste al zeggen, zweren wij ook bij bambino! Zowel de hoge als de lage versie doet het goed!

5 jaar geleden

Blote voeten? 🤷‍♀️ Of ben ik dan gewoon zo’n luie moeder die geen zin heeft die sokjes voor de zoveelste keer aan te doen 😅 (Ik heb nu btw goede leren slofjes die hij niet uit lijkt te krijgen)

5 jaar geleden

Van zeeman die wat dikke grijze sokken. Anders maillot met slofjes dragen

5 jaar geleden

Bij de jongste blijven de sokjes van de Wibra heel goed zitten. Maar zodra zijn voetjes groot genoeg zijn krijgt hij Zeeman sokken net als mijn oudste maar dan in een andere kleur. Voor mijn oudste heb ik namelijk 15 paar grijze sokken van de Zeeman zo dat ik geen sokken hoef uit te zoeken bij het was opvouwen. #luiemama

5 jaar geleden

Reactie op AvdWdH

Bij de jongste blijven de sokjes van de Wibra heel goed zitten. Maar zodra ...
Hahaha. Dit heb ik dus bij mijn eigen sokken. Allemaal dezelfde saaie zwarte. 😅 en mijn vriend ook. Jessy heeft dan wel weer allemaal leuke verschillende.

5 jaar geleden

In huis heeft mijn zoontje nooit sokken aan, op de opvang doen ze dat ook niet namelijk. Ik ben er eens in gedoken waarom en het is voor de ontwikkeling met kruipen, staan en lopen het beste als baby’s blote voetjes hebben. Ze hebben een vetkussentje in hun voetjes, dus ook al voelen de voetjes koud aan, dat is niet erg. En scheelt een hoop gedoe met steeds weer sokjes aan doen :)

5 jaar geleden

Als wij ergens heen gaan met de auto of kinderwagen trek ik mijn dochter een maillot aan onder der broek. Als het koud is heeft ze het dan ook lekker warm en ze kan ze niet uittrekken.

4 jaar geleden

Ik heb Nike sokjes met antislip. Mijn moeder vond het overdreven maar ze zakken in ieder geval niet af 😅

2 jaar geleden

Wij hebben lang gezocht, maar de enige babysokken die blijven zitten zijn Sticky Socks. Deze sokken hebben een silicone randje aan de binnenkant, werkt perfect! En ze zijn van bio katoen, ook fijn. Je kan ze gewoon online bestellen: https://stickysocks.com/

2 jaar geleden

Z8