22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb op het moment de sokjes van de zeeman met antislip op de onder kant 4 voor 2.99 geloof ik en die zakken niet af kunnen niet tegen sok uittrekkende baby's haha
5 jaar geleden
Ik heb laatst wat hogere sokken soort kniekousjes gekocht bij de Hema, hele leuke met oortjes! Ik vond ze heel erg leuk maar ze zijn ook nog eens super fijn en zakken niet af 😊
5 jaar geleden
Ik zie hieronder dat jullie het hebben over kniekousen. Spannen die dan niet te hard aan de benen? Bij mijn dochter spannen die al aan haar enkels en vind het dan zielig wanneer ik dan die spanstreepjes zke op haar huid. Heb nog geen goede oplossing gevonden naast kousen die wat los zijn bovenaan maar die komen er dan ook heel snel af..
5 jaar geleden
Zoals de meeste al zeggen, zweren wij ook bij bambino! Zowel de hoge als de lage versie doet het goed!
5 jaar geleden
Blote voeten? 🤷♀️ Of ben ik dan gewoon zo’n luie moeder die geen zin heeft die sokjes voor de zoveelste keer aan te doen 😅 (Ik heb nu btw goede leren slofjes die hij niet uit lijkt te krijgen)
5 jaar geleden
Bij de jongste blijven de sokjes van de Wibra heel goed zitten. Maar zodra zijn voetjes groot genoeg zijn krijgt hij Zeeman sokken net als mijn oudste maar dan in een andere kleur.
Voor mijn oudste heb ik namelijk 15 paar grijze sokken van de Zeeman zo dat ik geen sokken hoef uit te zoeken bij het was opvouwen. #luiemama
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op AvdWdH
Bij de jongste blijven de sokjes van de Wibra heel goed zitten. Maar zodra ...
Hahaha. Dit heb ik dus bij mijn eigen sokken. Allemaal dezelfde saaie zwarte. 😅 en mijn vriend ook. Jessy heeft dan wel weer allemaal leuke verschillende.
5 jaar geleden
In huis heeft mijn zoontje nooit sokken aan, op de opvang doen ze dat ook niet namelijk. Ik ben er eens in gedoken waarom en het is voor de ontwikkeling met kruipen, staan en lopen het beste als baby’s blote voetjes hebben. Ze hebben een vetkussentje in hun voetjes, dus ook al voelen de voetjes koud aan, dat is niet erg. En scheelt een hoop gedoe met steeds weer sokjes aan doen :)
5 jaar geleden
Als wij ergens heen gaan met de auto of kinderwagen trek ik mijn dochter een maillot aan onder der broek. Als het koud is heeft ze het dan ook lekker warm en ze kan ze niet uittrekken.
5 jaar geleden
Ik heb Nike sokjes met antislip. Mijn moeder vond het overdreven maar ze zakken in ieder geval niet af 😅
2 jaar geleden
Wij hebben lang gezocht, maar de enige babysokken die blijven zitten zijn Sticky Socks. Deze sokken hebben een silicone randje aan de binnenkant, werkt perfect! En ze zijn van bio katoen, ook fijn.
Je kan ze gewoon online bestellen:
https://stickysocks.com/