20 Reacties

6 jaar geleden

Zo een muziek mobiel boven de box mijn zoon vind dat heel leuk

6 jaar geleden

Activiteitengym van Tiny love hebben wij.. die wordt erg gewaardeerd!

6 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 11 weken en wordt blij van knisperende dingen, primaire kleuren in speelgoed en voorleesboekjes en grote contrasten zoals de zwarte stippen/strepen op mijn pyjama en niet te vergeten zijn eigen handen en voeten.

6 jaar geleden

Mijn dochter ligt graag onder de babygym. Er hangen allerlei speeltjes aan die geluid maken en een spiegeltje. Ze pakt ze vast en slaat ernaar

6 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/oball-rattle-10-cm-blauw-rammelaar-k11483-div?channable=e109505.NjgwODk&gclid=Cj0KCQjws_r0BRCwARIsAMxfDRgbMWgMtHF4dIl-9sTcIKuNRE4ePmpJe77mzpcpnvDRcooYThR0eF0aAi2BEALw_wcB Wij hebben deze. Héle Box ligt vol maar die bal is echt feest. En het babybijbel knisperboekje is ook een favoriet. Verder moet ze niks echt hebben 😂

6 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/sophie-giraf-zachte-maracas-rammelaar-in-witte-geschenkdoos/9200000092928824?referrer=socialshare_pdp_androidapp https://www.mamaloesbabysjop.nl/oball-rattle-10-cm-rood-rammelaar-k11483-div?channable=e109505.NjgwODU&gclid=Cj0KCQjws_r0BRCwARIsAMxfDRiIfTxFq3aCyGxRd56xwNz2Fu9GmUCLyTSPQaCbPgM6UQuSObhYjgYaAmssEALw_wcB Mijn zoontje heeft door de bal echt leren dingen te pakken, ik legt hem vaak een beetje achter hem en dan pakte hij hem, maar niet bewust en uiteindelijk is die gaan leren om hem bewust te pakken en kon die ook met de rammelaar spelen. Hij vind te ook beide erg leuk door de kleur en de geluidjes.

6 jaar geleden

Ook vind mijn zoontje de muziekmobiel boven de box erg leuk, in de spiegel kijken naar zichzelf (dit heb ik wel aantal keer moeten doen voordat die het leuk vond, want op he begin snapte hij er niks van), voorgelezen worden uit een boekje met veel felle afbeeldingen. Ook vind hij een knuffel 'Nino de beer' erg leuk door de kleur en hij heeft knopjes op zich zitten en als je die indrukt maakt hij verschillende geluidjes en die knopjes geven dan licht. En gewoon samen met hem spelen, oefeningen doen om te leren zitten, rollen, op de buik liggen en hoofd omhoog en dan zelf tegenover hem hetzelfde liggen en kletsen.

6 jaar geleden

Deze gisteren bij de intertoys gekocht. Mijn zoontje van 4.5 maand vind hem helemaal fantastisch

6 jaar geleden

Reactie op DS_1991

Activiteitengym van Tiny love hebben wij.. die wordt erg gewaardeerd!
Ja die hebben wij ook, vind hij echt helemaal geweldig

6 jaar geleden

Ik heb een Nijntje muziekmobiel boven de box ze vind het geweldig. En ik heb nu ook een babygym besteld. Ben benieuwd hoe ze daar op reageert.

6 jaar geleden

Lucas heeft een muziekmobieltje boven zijn bedje, vind hij geweldig, als ik hem in zn bedje leg lacht hij er meteen naar. deze heet de tiny love magical muziek mobiel night mobile polar wonders , echt een mooi ding via bol.com gekocht. hij heeft ook een baby gym, vind hij helemaal leuk. Lachen,slaan,grijpen. Het heet de tiny love magical tales gymini. Ook via bol.com toen gekocht. ook heeft hij een klein houten baby gym. op zn babyswing wippertje zit een leeuwtje die vind hij fantastisch, steeds lachen naar het leeuwtje. rammelaar ofso doet hij nog weinig mee, wel een hydrofiel doek vind hij fijn om vast te hebben.

6 jaar geleden

deze vind ook hij geweldig

6 jaar geleden

Dit is die tiny love baby gym , vind hij ook erg leuk!

6 jaar geleden

Reactie op Lucas en Aiden

deze vind ook hij geweldig
Ja, deze hebben wij ook.. hij vindt hem geweldig!

6 jaar geleden

Die bal is inderdaad ideaal omdat ie veel lichter is dan de meeste speeltjes! Ik heb daarnaast een knisperboot, vindt ie ook leuk

6 jaar geleden

6 jaar geleden

Reactie op Lucas en Aiden

Lucas heeft een muziekmobieltje boven zijn bedje, vind hij geweldig, als i ...
Wij hebben dezelfde babyswingz dat leeuwtje is inderdaad het geweldigste, steeds er naar lachen 😂

6 jaar geleden

Wij hebben dezelfde babyswingz dat leeuwtje is inderdaad het geweldigste, s ...
jaa echt zo leuk is dat he 😊

6 jaar geleden

Deze 2 zijn al 1,5 maand een hele dikke hit bij onze 3,5 maand oude baby. Super leuk! Naast de babygym en het mobiel van Nijntje aan de box.