10 Reacties

5 jaar geleden

Ik geloof dat je met antibiotica niet met melk producten mag mengen maar misschien in haar eten toch proberen of in wat water dat je het verdunt.

5 jaar geleden

Onze dochter had 2 weken terug ook deze kuur. En spuugde het ook uit. Ik legde haar plat en spoot telkens hele kleine beetjes in der wangzak. En met veel pijn en moeite slikte ze het toch door. Aan het einde van de kuur ging het al stukken makkelijker. Veel succes en hoop dat ze het alsnog neemt.

5 jaar geleden

Miss haar zelf laten opzuigen dat je het bijvoorbeeld in de speen van de fles doet?

5 jaar geleden

Wij hebben het tijdje terug dan op een lepeltje gedaan tussen het eten in zeg maar dat ging wel goed. In de wang met het spuitje spuugde ons zoontje het ook uit

5 jaar geleden

Wij vermengden altijd met wat appelmoes. Steeds een lepeltje en dan wat antibiotica erdoor.

5 jaar geleden

Snackje aanbieden als ze doorslikt! Werkte hier fantastisch, meneer had t helemaal door; spuitje-snackje!

5 jaar geleden

Onze dochter heeft ook een kuurtje moeten doen. Met een spuitje in het wangzakje inderdaad. Wij gaven het met z鈥檔 2en. Ik hield haar stevig vast op schoot, beetje liggend. Papa kleine beetjes in de wang. Enige manier waarop ze het weinig tot niet kon uitspugen. Ze vond het spul afschuwelijk. Overigens wel begrijpelijk, want die vieze medicinale zoete lucht alleen al...

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties en tips allemaal, heel fijn! Vanmorgen ook maar plat gelegd en wat in de wangzak gedaan, dat slikte ze ook door om t vervolgens keihard weer uit te braken 馃檲 De huisarts heeft geen andere vorm (bijv zetpil) en zegt dat we t moeten blijven proberen. Dus dat doen we dan maar.

5 jaar geleden

Haar smaakpapillen zitten nog voor aan op de tong als je het in de fles doet die komt verder in de mond zal ze het door slikken en minder proeven. Zo deed ik het zelf met onze dochter.. misschien heb je er wat aan 馃檲

5 jaar geleden

Wij lieten het onze dochter zelf in dr mond doen en leeg spuiten! ( weet niet hoe oud uw kindje is ) en dit ging heel erg goed, en na elke spuitje mocht ze iets kleins lekkers uitzoeken! Ze deed het hier super goed