7 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Bij mijn oudste begonnen met klipjes toen d'r haar langer werd. Ze haalde deze er ook uit, maar gewoon steeds terug gedaan tot het normaal werd voor haar. Aanhouder wint 😅
5 jaar geleden
Ik gebruik voor mijn dochter van 8 maanden de elastiekjes van de etos. Zitten erg goed. Ook zij heeft slap haar.

5 jaar geleden
Mijn dochter heeft ook heel glad haar. Heeft ze van mij 😬. Ik heb van die dikke stoffen elastiekjes gekocht en die doe ik wel strak in. Die smalle elastiekjes blijven niet zitten. Zelf heb ik antislip elastiekjes voor mijn haar 😉
5 jaar geleden
Ik wacht nog tot mijn dochtertje haar haar lang genoeg is voor onderstaande tips. Tot nu toe gebruik ik haarlotion van Zwitsal voor haar haar. Ik kan dan haar haar naar achteren/in model, zit redelijk maar die geur.. 😍😍 Het ruikt echt heeeeeeeeerlijk en blijft ook heel lang zo lekker ruiken 😍
5 jaar geleden
Ik gebruikt elastiekjes van de Kruidvat. Maak haar haar eerst een beetje nattig en dan staartjes maken dan blijft het leuk zitten. Nu is mijn dochter ook gezegend met een dikke bos. Als ze onder de douche weg komt savonds moet ik het al fhonen anders gaat ze met een natte bos naar bed.
5 jaar geleden
Met rubberen elastiekjes die je met een torn mesje kapot maakt bij het eruit halen zodat je er niet te veel haren uittrekt