9 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga een taart bestellen en daar mag hij lekker een stukje van mee eten. Die ene keer in het jaar!

5 jaar geleden

Wij hadden voor hem een cupcake in hetzelfde thema als de taart.

5 jaar geleden

Hier suikervrij, niet omdat ik heel erg tegen suiker ben maar meer vanuit de gedachte zolang ze niet weet wat ze mist... Dat gaat volgend jaar niet meer lukken ☺️. Dit recept heb ik gevonden om zelf te maken, met verse aardbeien en de gehele vulling en topping, en met slagroom. https://culime.nl/babys-eerste-verjaardagstaart/

5 jaar geleden

Ik probeer iets te kopen zonder suiker bij de ekoplaza. Anders maak ik zelf iets zonder suiker. Kleine moeite (dan wordt het een cakeje of cake).

5 jaar geleden

Hier maak ik zelf een taart van bananenbrood gezoet met dadels ipv honing.

5 jaar geleden

Hier letten we meestal op met slagroom , chocomousse en dergelijke , dus kiezen we voor een appelcake of zo. Zolang hij het goed verteert , denk ik er niet te veel over na . Aangezien het ons derde is , is het ijdele hoop lang suikers te ontzeggen🤷‍♀️

5 jaar geleden

Wij bakken wel eens pannenkoeken met banaan, havermout en afgekolfde melk (of andere soort melk, met kokosmelk is het heerlijk!). Hier ga ik een taartje van maken met laagjes van Griekse yoghurt (ze is er dol op!). Voor een keertje wat suiker door de yoghurt mengen. Of we bakken een carrot cake met wel wat, maar niet al te veel suiker.

5 jaar geleden

Wij gaan heerlijke taart bestellen. Onze kleine vind taart heerlijk. Ik ga mij echt niet bezig houden met suiker. Sowieso niet, ook dagelijks leven niet.

5 jaar geleden

Wij hebben deze taart besteld voor onze kleine man. wat is het eerste jaar hard gegaan..