6 Reacties

2 jaar geleden

hoi, hoelang gaat ze al naar school? mijn zoontje heeft dit ook een week of 2 gehad. er gebeurt zoveel in die koppies en de overgang van peuteropvang naar school is echt enorm. Misschien heeft het tijd nodig? Bij ons hielp het als de juf al bij hem was, hem oppakte en dan kon ik gewoon gaan en ging ze een spelletje doen ofzo. En dan was het zo weer klaar. Hopelijk gaat het snel goed bij jullie want het is natuurlijk heel naar om ze zo te zien en achter te laten. succes!

2 jaar geleden

Reactie op Miriam-pino

hoi, hoelang gaat ze al naar school? mijn zoontje heeft dit ook een week of ...
ze is nu 2 maanden naar school , de juf heeft t al geprobeerd om dr mee tenemen van het begin en toen begon het hele riedeltje , maat ik zal even in gesprek gaan met de juf voor een andere aanpak

2 jaar geleden

Misschien kunnen jullie met de juf afspreken om wat eerder op school te zijn zodat ze als eerste in de klas is, samen met jou.. even rustig opstarten met de veiligheid van mam er bij. En dat je gaat zodra het begint. Misschien scheelt dat. Dan is het ook geen echt "ik zet je af en ga weg" moment.

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu?

2 jaar geleden

Reactie op 09012020

Hoe gaat het nu?
Mn vriend brengt dr nu naar school en het gaat wel beter ze heeft er meer vrede mee dat baar vader dr brengt dan dat ik dr breng . Ze heeft er meer moeite mee dat ze dan geconfronteerd wordt dat mamma weg gaat. En bij pappa is het altijd goed

vorig jaar

Ik had dit ook met mijn dochter toen ik zwanger was. Zodra ik bevallen was nergens meer last van..