13 Reacties
5 jaar geleden
Mijn zoon wordt aanstaande vrijdag 1 en eet met ons mee en zit vaak knoflook en ui in. Merk niet echt wat verschil. Wel in begin maar toen deed ik weinig tot niet en zo opbouwen. Ga je gevoel volgend probeer klein beetje ui in tomaten sausje ofzo en kijk hoe hij/zij erop reageert ? Succes 馃グ
5 jaar geleden
Wij zijn sinds 2 week begonnen met ui en knoflook, wij koken nu in 1 pan en halen dan een maaltijd voor ons ventje er uit en dan pas zout en peper er in voor ons zelf. Verder eet hij nu dus alles mee maar met bepaalde dingen toch wel voorzichtig nog
5 jaar geleden
Onze zoon is half Egyptisch, dus we eten echt alle keukens door elkaar. Ui, knoflook, gekruid... Eigenlijk alles behalve zout en pittig! Heb een heerlijk recept gevonden voor Indiase curry voor baby's:
https://www.annabelkarmel.com/recipes/my-first-chicken-curry/
5 jaar geleden
Hoi,
Ik gebruik verder ook geen zout bij het eten maar ik vraag me af hoe jullie dat met pasta doen?
Als ik een pasta maak met rode saus pak in saus uit een pot maar daar zit denk ik wel zout in.. en vanaf welke leeftijd mogen ze dan wel zout?
Zelf pastasaus maken kan ook maar weet niet goed hoe dat moet.
Ben echt geen ster in de keuken 馃槼
5 jaar geleden
Reactie op Kimms94
Hoi,
Ik gebruik verder ook geen zout bij het eten maar ik vraag me af hoe ...
Oh daar doe ik verder niet zo moeilijk over. Ik maak het meestal zelf of met tomaten blokjes, maar dan kijk ik echt niet naar 't zout 馃槀 Ik voeg het alleen niet echt toe als hij mee eet, dan doe ik het op mn eigen bord apart.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Kimms94
Hoi,
Ik gebruik verder ook geen zout bij het eten maar ik vraag me af hoe ...
Ik maak altijd een grote pan saus apart zonder zout toe te voegen en vries dat in porties in.
Ongeveer zo, maar hij is elke keer anders 馃槀:
Uitje en knoflook fruiten
Evt gehakt toevoegen en rullen
Groenten in stukjes naar keuze meebakken, harde groenten zoals wortel kook ik altijd even eerst.
Dan tomatenpuree en een blik tomatenblokjes erbij.
Daar zit wel iets van zout in maar niet zoals kant en klare saus.
En als laatste Italiaanse kruiden.
Ik doe soms ook ipv gehakt huttenkase erdoor omdat ik nog niet elke dag vlees/vis geef.
5 jaar geleden
Reactie op Baby-2020-
Ik maak altijd een grote pan saus apart zonder zout toe te voegen en vries ...
Ipv tomatenblokjes kan je ook passata gebruiken, zonder toevoegingen. Ook lekker. Doe dan tomaat los erbij 馃榿