11 Reacties

4 jaar geleden

Oeh ik volg even, voor een jongetje wel. Maar wellicht nog goede tips!

4 jaar geleden

Ik geef een tablet.. omdat we geen tablet in huis hebben en ik dit wel handig vind voor onderweg of op visite..

4 jaar geleden

wij gaan in februari naar een voorstelling van Bumba en in mei van Jokie en Jet. We geven hem en zn broer ook nog een buiten speeltoestel (schelen 14 maanden dus krijgen ze voor hun verjaardag)

4 jaar geleden

Wij kopen een houten keukentje. Met sinterklaas en kerst krijgt ze alvast pannetjes en andere dingetjes om het keukentje mee uit te breiden

4 jaar geleden

Die van ons krijgt een fiets met zijwieltjes. Hij fietst al op het kdv 🙈🤭

4 jaar geleden

Hier krijgt hij ook een keukentje, altijd zo druk met tafel dekken en doen alsof duplo stukjes een beker of bordje is dat wij denken dat hij dit wel erg leuk gaat vinden. Hij krijgt ook een schooltas voor de peuterspeelzaal en aan ooms en tantes enzo hebben wij puzzels, kookgerei en bouwspeelgoed gevraagd

4 jaar geleden

Bij ons: turnmat, fiets, klimtoestel, stofzuiger, step, koffiezetapparaat, picknickmand met spulletjes, werkbank, zwemcape/poncho, actief boekje zoals shht de tijger slaapt, duplo, xxl bouwstenen, poppenbedje, theeserviesset, poppenstoeltje petit amelie, tekenen met water, elektrisch pennen ding waar je met 2 elektroden de juiste plaatjes bijeen moet zoeken en nog meer 😅

4 jaar geleden

Hier heeft hij van ons een vervroegd verjaardagskado gehad: een veloretti fietsje! Daar gaat ie trouwens als een speer op. En van de opas en omas krijgt hij een keukentje.

4 jaar geleden

Wij hebben een buitenspeeltuin gekocht en aan de familie gevraagd een centje te geven (zodat het 1 groot cadeau van ons allemaal samen is) we vonden ook dat ze anders te veel speelgoed kreeg van Sint en kerst en dergelijke

4 jaar geleden

Theeservies en pop zijn hier een groot succes. Wonderpen ook. En ze had al een ikea keukentje. Verder denk ik dat grote rijgkralen ook een succes zouden zijn bij haar.

4 jaar geleden

Een groot poppenhuis met alles erbij. Ze is altijd aan het pietepeuteren met van die kleine dingetjes dus denk dat ze dit wel leuk vind.