47 Reacties Nieuwste boven Onze lieve meid krijgt een groot speelgoed kleed voor op d'r slaapkamer en een "magic bottle" voor d'r pop. Ze heeft net een groot bed gekregen dus het kleed maakt de kamer echt een kinder(peuter)kamer ipv babykamer.
Ik heb ook nog geen idee dus lees lekker mee
Ik zit te denken aan een wobbel!
Wij hebben de xxl treinbaan van little Dutch gekocht en aan de anderen de uitbreidingen die daar bij horen gevraagd. Ook is Duplo hier erg populair.
Mijn zoontje krijgt een Speelgoedkeukentje
Ik denk aan een wobbel, moet alleen m'n man nog overtuigen. Hij zegt 'je gaat toch niet zo veel geld uitgeven aan een kroeg houte plank'
Een racebaan van little people
Reactie op SinglemomoffJayhvano Mijn zoontje krijgt een Speelgoedkeukentje
Keukentje is altijd leuk 😄 tis dat we er al 1 hebben anders was dat het geworden 🤭
Onze dochter krijgt een 2e hands wobbel! En een Bing knuffel 😁
Toet toet auto politie toren 😁 net voor sinterklaas de wegdelen gekregen. Dave Is gek op toet toet auto.
Aan familie vraag ik duplo en wat kleine praktische dingen zoals piamaatjes en drinkbekers. Maar wat wij gaan geven als papa en mama vind ik nog een lastig dus lees zeker mee
Reactie op Mieso Ik zit te denken aan een wobbel!
Wat is dat?
Reactie op MandyMyronJaydee Wat is dat?
Een keuken van ons en denk van een oma een loopfiets
Reactie op Manonn1994 Ik denk aan een wobbel, moet alleen m'n man nog overtuigen. Hij zegt 'je ga ...
Wij hebben een namaak en die is perfect!
Reactie op Sab2019 Wij hebben een namaak en die is perfect!
Heb je een linkje?
Reactie op Mieso Heb je een linkje?
Wood balance heet het... Via marktplaats heb ik er 2 voor 60 euro gekocht toen. Ze speelt er dagelijks mee!