11 Reacties

5 jaar geleden

Wij koken vlees groenten en aardappel allemaal samen, en steken dit ook samen in de blender

5 jaar geleden

Ik bak het vlees en snij het in hele kleine stukjes... Nooit gekookt of in de blender gedaan 😅

5 jaar geleden

Ik bak ook het vlees en mix t allemaal met de staafmixer.

5 jaar geleden

Heb een babycook, dus stoom alles en daarna door de blender. Gaat prima met kip, koe en vis

5 jaar geleden

Ja ik doe ook alles in de blender en gaan. Wel de kip in kleinere stukjes snijden, anders loopt de blender vast, maar het gaat tot nu toe prima. Nog geen ontplofte blender en vieze muur gehad😆

5 jaar geleden

Gehakt is ook handig, dit kun je gewoon rul bakken en door de aardappelen en groenten doen.

5 jaar geleden

Ik snijd kip altijd in kleine stukjes en vis maak ik fijn met een vork. Ik heb vlees nog nooit in de blender gedaan.

5 jaar geleden

Snijden en in blender. Beetje olijfolie bij. Dan vries ik in in ijsblokvormpjes. Ideale porties !

5 jaar geleden

Gekookte kip kun je heel makkelijk “plukken”. Dan wordt het een soort pulled chicken. Als het te lange sliertjes zijn haal ik er nog even een mes door. De kip vries ik plat in een zak in en dan haal ik er steeds een stukje af.

5 jaar geleden

Reactie op Lautje123-24

Gekookte kip kun je heel makkelijk “plukken”. Dan wordt het een soort pulle ...
Gehakt bak ik en maak ik in de pan al klein en vis inderdaad koken en met een vork klein maken.

5 jaar geleden

Babyvoedingmaker, ideaal! Wij hebben de Philips avent 2 in 1. Je stoomt het, draait de kan om en blenderd het. En die blender is zo goed, dat het echt maar een paar seconden hoeft anders heb je echt een papje papje.