8 Reacties
5 jaar geleden
Ja echt he ik ken het gevoel vindt het ook verschrikkelijk en weet niet hoe of wat
5 jaar geleden
Als je het op Bol.com besteld krijg je het bijna altijd nog de volgende dag binnen 馃
5 jaar geleden
Voor online bestellen ben je niet te laat hoor!! Ik heb afgelopen zaterdag (26december) besteld via feestbazaar.nl en ik had het gister (maandag 28 december) binnen! En het was ook niet duur!! Emma wordt vrijdag 22 januari 1. Dus ik vier het het hele weekend lang 馃コ
VRIEND
5 jaar geleden
Hier net de verjaardag gehad maar was echt niet wat ik voor m'n kleine meid had gewild...1 dag schoonouders en 1 dag mijn ouders en dat was het... Wel waren er meerdere mensen die een cadeautje hadden meegegeven of opgestuurd... Maar is toch echt niet hetzelfde als een huis vol mensen...
Wat betreft versiering, misschien heeft Kruitvat iets?
5 jaar geleden
Reactie op Deliana Stalenburg
Voor online bestellen ben je niet te laat hoor!! Ik heb afgelopen zaterdag ...
Idd wat deliana zegt, feestbazar! Leveren snel en goeie service! En als je een leuke foto opstuurt kun je je aankoop prijs nog terug winnen ook馃槉. Ik heb er net voor onze zoontje een bestelling geplaatst en in juni toen wij gingen trouwen ook decoratie besteld van hun
5 jaar geleden
Gewoon bij de supermarkt? Ik heb bij AH wat dingen gekocht: ballonnen, vlaggetjes, kaarsjes.
5 jaar geleden
Hier vandaag 1ste verjaardag gevierd. Bezoek was alleen opa, oma en oom. In weekend zien we andere opa, oma en tante. Dochter vond het leuk, vind ballonnen leuk, of er nu tekst of een tekening op staat of niet. Denk zelf dat een heel huis vol veel te druk voor haar zou zijn. Is nu al een uur voor bedtijd bekaf van alle drukte en nieuw speelgoed. Zou deze verjaardag nog niet al te veel waarde hechten aan hoeveelheid en soort versiering. Je doet het toch vooral voor jezelf en de foto's.